کد خبر : 1775734 | 02 شهریور 1400 ساعت 18:59 | 23.3K بازدید | 2 دیدگاه

گرت بیل و شایعه ای که درست نبود (عکس)

لیست جدید تیم ملی ولز اعلام شد و نام گرت بیل نیز در آن دیده می شود.

گرت بیل و شایعه ای که درست نبود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیش از آغاز رقابت‌های یورو بود که شایعات عجیبی در مورد گرت بیل مطرح شد؛ برخی منابع مدعی شدند که ستاره ولزی قصد دارد بعد از این مسابقات از دنیای فوتبال خداحافظی کند. برخی دیگر از گزارش ها حکایت از آن داشت که ممکن است بیل تا پایان جام جهانی 2022 قطر تنها به کارش در تیم ملی ولز ادامه دهد و در مسابقات باشگاهی به میدان نرود.

 

اما با بازگشت کارلو آنچلوتی به رئال مادرید و از طرف دیگر عدم علاقه تاتنهام به دائمی کردن قرارداد گرت بیل، این بازیکن در تابستان امسال به لوس بلانکوس بازگشت و اتفاقاً در بازی‌های ابتدای فصل به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته است؛ موضوعی که باعث شد به یکی از شایعات پیرامون گرت‌بیل پایان داده شود.

 

در سمت مقابل برخی گمان می کردند که رقابت‌های یورو آخرین حضور گرت بیل در ترکیب تیم ملی ولز خواهد بود و این بازیکن تنها به کار خود در عرصه باشگاهی ادامه خواهد داد اما انتشار لیست جدید تیم ملی ولز این شایعه را هم تکذیب کرد؛ جایی که نام بیل برای یک بازی دوستانه مقابل فنلاند و دو دیدار در مقدماتی جام‌جهانی مقابل بلاروس و استونی در لیست تیم ملی ولز قرار گرفته است تا به شایعه خداحافظی او از بازی‌های ملی پایان داده شود.

 

 

1636990

دیدگاه‌ها