کد خبر : 1775748 | 02 شهریور 1400 ساعت 20:44 | 16.9K بازدید | 2 دیدگاه

بنزما و یک رکورد تاریخی در لباس رئال مادرید

کریم بنزما با حضور در ترکیب رئال مادرید برابر لوانته، نهمین بازیکن باسابقه تاریخ این باشگاه شد.

بنزما و یک رکورد تاریخی در لباس رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما چند روز قبل قرارداد خود را تا سال 2023 با رئال مادرید تمدید کرد و بدین ترتیب حداقل برای دو فصل دیگر شاهد حضور او در ترکیب این تیم خواهیم بود. اما این هفته علیرغم تساوی 3-3 رئال مادرید برابر لوانته و از دست رفتن دو امتیاز مهم در همین اوایل فصل، کریم بنزما بازی شماره 561 خود برای رئال مادرید را انجام داده و به رکورد پیری، بازیکن سابق این تیم در رتبه نهم باسابقه ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه دست یافت.

 

1637001

 

در حال حاضر خوزه کاماچو با 577 و فرانسیسکو خنتو و فرناندو هیرو با 601 بازی بالاتر از کریم بنزما قرار دارند و این ستاره فرانسوی می تواند این فصل به رکورد این دو بازیکن رسیده و خود را تا رتبه ششم بالا بکشد. سانتیلانا با 645 و سرخیو راموس با 671 بازی فاصله قابل توجهی با کریم بنزما دارند و این مهاجم باتجربه شاید در پایان فصل بتواند چنین رکوردی را از آن خود کند.

 

اما برای رسیدن به رکورد مانولو سانچیس با 710، ایکر کاسیاس با 725 و رائول با 741 بازی در صدر جدول باسابقه ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید، کریم بنزما حداقل باید یکی دو فصل دیگر قرارداد خود را تمدید کرده و جایگاه ثابتی در ترکیب رئال مادرید نیز داشته باشد. کریم بنزما دیشب موفق شد دو پاس گل برای گرت بیل و وینیسیوس جونیور ارسال کرده و از اولین شکست تیمش در دومین هفته این فصل لالیگا جلوگیری کند.

دیدگاه‌ها