کد خبر : 1775758 | 02 شهریور 1400 ساعت 21:10 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

براتی: از ورود خارجی‌های بی‌کیفیت جلوگیری می‌شود

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ورود بازیکن و مربی خارجی جدید به تیم های لیگ برتری را تایید کرد و در این باره مصاحبه کوتاهی با سایت فدراسیون فوتبال انجام داد.

براتی: از ورود خارجی‌های بی‌کیفیت جلوگیری می‌شود 

به گزارش "ورزش سه"، احمدرضا براتی در این باره می گوید: « براساس مصوبه هیات رییسه سازمان لیگ که به تایید فدراسیون فوتبال نیز رسیده است باشگاه ها در فصل جدید مجاز به جذب مربی و بازیکن خارجی خواهند بود. شرایط خاص و ویژه ای به این منظور پیش بینی شده که حتی الامکان از ورود بازیکن و مربی بی کیفیت جلوگیری شود و امیدواریم که به این ترتیب امکان استفاده از ظرفیت مربی و بازیکن خارجی فراهم و به ارتقاء سطح مسابقات نیر کمک شود.»

 

گفتنی است فصل گذشته بر اساس مصوبه سازمان لیگ ورود خارجی به تیم های لیگ برتری ممنوع شد و  تیم ها تنها مجاز به استفاده از خارجی هایی شدند که در اختیار داشتند اما این قانون بعد از یک فصل برداشته شد تا بار دیگر شاهد حضور خارجی ها در تیم های لیگ برتری باشیم. البته تیم هایی می توانند بازیکن و مربی خارجی جدید بخدمت بگیرند که دارای پرونده در محاکم ورزشی که منجر به صدور رای شده باشد، نباشند و از سویی بتوانند برابر با دستمزد بازیکن و مربی خارجی ای که می خواهند بخدمت بگیرند به سازمان لیگ تضمین مالی ارایه دهند.

دیدگاه‌ها