کد خبر : 1775760 | 02 شهریور 1400 ساعت 21:11 | 37K بازدید | 6 دیدگاه

تمدید قرارداد برای قهرمانی در آسیا 

کامیابی‌نیا و جامی که از فوتبال طلب کار است

کمال کامیابی نیا امروز با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه به مدت سه فصل دیگر تمدید کرد.

کامیابی‌نیا و جامی که از فوتبال طلب کار است 

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد کمال می خواهد به فوتبال خود در پرسپولیس پایان دهد به این خاطر که در زمان پایان قرارداد آماده ورود به سن 36 سالگی می شود و شاید آن موقع بخواهد در اوج کفش ها را آویزان کند. کمال در سال های اخیر یکی از بازیکنان موثر و در خدمت تاکتیک تیم بوده است و نقش او در قهرمانی سال های اخیر بدون شک پر رنگ است. کامیابی نیا که خوشبختی های متعددی را در پرسپولیس تجربه کرده اینطور نبوده تنها یک مهره موثر در فاز دفاعی باشد. او در جلوی خط دفاعی به خوبی در برابر حملات حریف سد ایجاد می کند و به جا در فاز تهاجمی هم یک بازیکن اثر گذار است و از او در بازی های گذشته گل های حساس و سرنوشت سازی دیدیم. به خصوص از روی ضربات ایستگاهی که از کنار زده می شود. 

 

کمال در روزهایی که به خاطر ترافیک در جلوی خط دفاعی و تصمیم یحیی گل محمدی روی نیمکت نشست صبوری به خرج داد و به جای ابرو کج کردن هر موقع به زمین آمد همان کمال همیشگی بود. جنگنده و دارای انگیزه و عطش برای پیروزی و بدون شک گل زنی. با رفتن احمد نورالهی به شباب الاهلی حالا وظیفه او در جلوی خط دفاعی سنگین تر خواهد شد و شاید یحیی گل محمدی از او بر خلاف میلاد سرلک بخواهد جلو بکشد و پاس بدهد و به موقع چارچوب دروازه حریف را نشانه بگیرد. با شوت از راه دور یا جایگیری برای استفاده از ضربات ایستگاهی. 

 

 

1565879

 

 

کمال خواسته هایش در پرسپولیس به پایان نرسیده است. او سه فصل دیگر با سرخ ها خواهد بود و این سه فصل می تواند با اتفاقات شیرین تری برای او و هم تیمی هایش همراه باشد. آنها هنوز یک ماموریت بزرگ در پیش دارند که در گذشته دو بار در انجام آن ناموفق بودند؛ قهرمانی در فوتبال آسیا. البته دو بار تا یک قدمی قهرمانی در آسیا پیش رفتند اما در گام آخر کم آوردند. قهرمانی به همراه تیم پرسپولیس در فوتبال آسیا می تواند حسن ختامی خوبی برای کمال در پایان فوتبالش باشد. البته این مهم می تواند پیش از پایان فوتبالش و آویزان کردن کفش هایش رقم بخورد. کمال و پرسپولیس به بهانه 5 قهرمانی در لیگ برتر قهرمان زده نشده اند. آنها حالا یک جام بزرگ تر می خواهند؛ جام لیگ آسیا.

دیدگاه‌ها