کد خبر : 1775767 | 02 شهریور 1400 ساعت 21:40 | 26.9K بازدید | 2 دیدگاه

موافقت یکی دیگر از کاپیتان‌های بارسا با کاهش حقوق

به نظر می‌رسد سرخیو بوسکتس یکی دیگر از کاپیتان های بارسلونا نیز با کاهش حقوق خود موافقت کرده است‌.

موافقت یکی دیگر از کاپیتان‌های بارسا با کاهش حقوق

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا یکی از سخت‌ترین دوران تاریخ خود را به لحاظ مسائل مالی پشت سر می‌گذارد. در واقع شیوع ویروس کرونا باعث شد عرصه برای این تیم تنگ‌تر شود و عملکرد جوزپ بارتومئو‌ نیز مزید بر علت شد که شرایط اقتصادی بلوگرانا با پیچیدگی زیادی روبرو شود؛ موضوعی که حتی بعد از جدایی او و روی کار آمدن خوان لاپورتا نیز همچنان وجود دارد.

 

این شرایط دشوار مالی باشگاه کاتالانی تا به اینجا برای این تیم بسیار گران تمام شده چرا که آن ها چندی پیش فوق ستاره آرژانتینی و بهترین بازیکن خود یعنی لیونل مسی را از دست دادند. در واقع بارسا که نمی توانست از پس شرایط تمدید قرارداد با مسی بر بیاید، قطع همکاری با این بازیکن را اعلام کرد و فوق ستاره آرژانتینی چند روز بعد از آن راهی پاری‌سن‌ژرمن شد.

 

 

1600490

 

 

اما یکی از مهمترین دغدغه های خوان لاپورتا این است که بازیکنان بارسا راضی شوند حقوق خود را کاهش دهند تا باشگاه بتواند اوضاع مالی خود را بهبود ببخشد؛ کاری که تا به اینجا چند ستاره این تیم انجام داده اند که شاید مهمترین آنها جرارد پیکه بوده است. در حالی که گفته می شد یکی دیگر از کاپیتان های بارسلونا یعنی جوردی آلبا راضی به کاهش دستمزد خود نمی‌شود اما به نظر می‌رسد که او نیز بالاخره در این زمینه کوتاه آمد.

 

از طرفی دیگر گزارش ها حاکی از آن بود که به جز آلبا، دیگر کاپیتان بارسلونا یعنی سرخیو بوسکتس نیز تمایلی به کاهش حقوق خود نشان نمی‌دهد اما حالا منابع کاتالانی مدعی شده اند که این بازیکن نیز نهایتاً قبول کرده که 25 درصد از دستمزد دریافتی خود را کاهش دهد.

دیدگاه‌ها