کد خبر : 1775837 | 03 شهریور 1400 ساعت 11:03 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

باقری – ماریو و ملادن؛ آماده شروع تمرینات تیم ملی

اسکوچیچ و وحید هاشمیان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و به نظر می رسد در روزهای ابتدایی تمرینات تیم ملی به بهانه بازی با سوریه غایب خواهند بود.

باقری – ماریو و ملادن؛ آماده شروع تمرینات تیم ملی 

به گزارش "ورزش سه"، برنامه ریزی برای حضور ملی پوشان در اردوی تیم ملی انجام شده است و تا ساعاتی دیگر اولین تمرین تیم ملی برگزار می شود و در غیاب اسکوچیچ و وحید هاشمیان سه دستیار دیگر تیم ملی را تمرین خواهند داد. کریم باقری در کنار ماریو و ملادن که مربی دروازه بان ها است با تمریناتی که پیش تر از سوی اسکوچیچ طراحی شده است تمرینات تیم ملی را آغاز خواهند کرد. 

 

تیم ملی روز 8 شهریور بازی درون اردویی خواهد داشت و لژیونرها هم در همین روز به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد. اسکوچیچ چند بازیکن را در لیست انتظار قرار داده تا در صورتی که بازیکنی مصدوم شد یا به خاطر محدودیت های کرونایی نتوانست خود را به اردوی تیم ملی برساند آنها را دعوت کند. 

 

دیدار تیم ملی در برابر سوریه 11 شهریور در استادیوم آزادی و بدون حضور تماشاگر برگزار می شود. البته فدراسیون فوتبال می توانست با هماهنگی وزارت بهداشت این بازی را با حضور تماشاگر برگزار کند اما با توجه به شرایط فعلی کشور و هم چنین تشدید شیوع ویروس کرونا اجرای این پروژه فعلا متوقف شده است اما این احتمال وجود دارد بازی بعدی تیم ملی  در استادیوم آزادی تهران با حضور تماشاگر باشد.

دیدگاه‌ها