کد خبر : 1775869 | 03 شهریور 1400 ساعت 13:18 | 195.9K بازدید | 72 دیدگاه

معاوضه بزرگ اتفاق افتاد

بمب انتقالات - شهریار در تور سپاهان

مهاجم پرسپولیس پس از کش و قوس های فراوان سرانجام با سپاهان قرارداد امضا کرد.

بمب انتقالات - شهریار در تور سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو بعد از حضور کوتاهی که در پرسپولیس داشت با توجه به حضور قرضی اش در این تیم، نیاز به توافق مالی برای ادامه همکاری با سرخ پوشان داشت؛ توافقی که پرسپولیسی ها آن را 500 هزار دلار اعلام کرده بودند.

 

در این شرایط بود که سپاهان برای جذب شهریار مغانلو دست به کار شد تا او را به هر شکلی که شده به خدمت بگیرد. معاوضه محمد محبی با شهریار مغانلو، ترفند سپاهانی ها برای جلب رضایت باشگاه سانتاکلارا بود. بعد از انجام توافقات لازم روز گذشته باشگاه پرتغالی با نهایی دانستن این توافق اعلام کرد: "شهریار مغانلو پس از به ثمر رساندن یک گل در سیزده بازی با پیراهن سانتاکلارا، به قرارداد خود با این تیم خاتمه داد. لازم به یادآوری است که این مهاجم در نیم فصل گذشته برای پرسپولیس به میدان رفت و با این تیم به عنوان قهرمانی ایران دست یافت و در شانزده بازی هشت گل به ثمر رساند."

 

بعد از اینکه خبر حضور محبی در سانتاکلارا رسما اعلام شد، همه در انتظار نهایی شدن حضور شهریار مغانلو در سپاهان و اعلام رسمی آن از سوی باشگاه اصفهانی بودند. این اتفاق دقایقی پیش رخ داد و باشگاه سپاهان با انتشار تصویری از شهریار مغانلو با پیراهن این باشگاه انتقال او را به صورت رسمی اعلام کرد.

 

در خبر باشگاه سپاهان آمده است: "در مذاکرات مستمر و موثر فی‌مابین مدیریت و مسئولان ذیربط باشگاه با مدیران باشگاه سانتاکلارا با عنایت به قرارداد شهریار مغانلو تا پایان فصل ورزشی 2023-2022 با باشگاه فوق‌ الذکر و درخواست محرم نویدکیا، کادر فنی و همچنین باقی ماندن یک ساله قرارداد محمد محبی با سپاهان، مذاکرات رسمی و برنامه‌ریزی شده طرفین آغاز شد و پیشنهاد صدور رضایتنامه به مبلغ ۶۰۰ هزار دلار از طرف مسئولان باشگاه سانتاکلارا اعلام گردید. در مسیر بررسی، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با درخواست فنی باشگاه سانتاکلارا برای جذب محمد محبی روبه‌رو و پس از بررسی‌های لازم و تایید سرمربی و کادر فنی، یک پروژه چهارجانبه فی‌مابین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، باشگاه سانتاکلارا پرتغال، شهریار مغانلو و محمد محبی فراهم و در اجرای این امر بدون نقل و انتقال هیچگونه وجهی این موضوع به توافق قطعی چهار جانبه رسید و شهریار مغانلو به مدت ۳ سال به جمع طلایی‌پوشان پیوست تا در مسیر بازی‌های باشگاهی ایران و آسیا ظرفیت‌های ارزشمند و برتری خویش را به منصه ظهور برساند."

 

شهریار مغانلو متولد آذرماه سال ۱۳۷۳ است و سابقه حضور در باشگاه‌های پیکان، ملوان بندر انزلی، سانتاکلارا و پرسپولیس را در کارنامه خود دارد. باشگاه سپاهان در خبر رسمی حضور این بازیکن در اصفهان اعلام کرده که پروسه این انتقال دو ماه بوده و آنها از دو ماه پیش  مراحل حقوقی، اداری، ورزشی و بین‌المللی جذب مهاجم 27 ساله شان را شروع کرده بودند.

دیدگاه‌ها