کد خبر : 1775913 | 03 شهریور 1400 ساعت 18:20 | 24.2K بازدید | 2 دیدگاه

تکرار استوری معنادار سرمربی؛ 

همه چیز به نفع رحمتی در جریان است؟!

«سیدمهدی رحمتی» که هنوز کسی درست نمی‌داند سرمربی «پدیده» یا «شهرخودرو» هست یا نه، روز گذشته اقدام مبهم قبلی‌اش را تکرار کرد.

به گزارش “ورزش سه” او در کش و قوس مشخص شدن مالکیت تیم مشهدی، یک استوری منتشر کرد و در آن نوشت؛ «همه چیز به نفع من در جریان است» این استوری در حالی منتشر شد که تقریباً همه می‌دانستند که برخلافِ میل رحمتی و مدیران استانی، حمیداوی مالک تیم خودش «شهر خودرو» خواهد شد، اما همگان حدس زدند شاید رحمتی از چیزی خبر دارد که دیگران بی‌خبرند.


اما او یک بار دیگر این استوری را عیناً منتشر کرد؛ درست روزی که اداره کل ورزش و جوانان رسماً حمیداوی را به عنوان مالک تیم مشهدی معرفی کرد.


ابهامِ ادعای رحمتی همین‌جا بود. او به مدیران هیأت فوتبال خراسان قول داده بود اگر حمیداوی به تیم برنگردد خودش از طریق اسپانسرهایش قادر به تأمین هزینه‌های تیم خواهد بود، پس حالا که درست خلاف میل او اتفاق افتاده، دقیقاً چه چیزی به نفع او در جریان است؟!


رحمتی که به خاطر اظهاراتش در هیاهوی بازگشت آقای مالک، مشخص بود جایی در کادرفنی جدید نخواهد داشت با «شهر خودرو» قراردادی ۳ساله دارد که فقط یک سال آن به اتمام رسیده و اگر قرار به برکناری او باشد، مدیران جدید نماینده مشهد بایستی غرامت سنگینی به او پرداخت کنند. احتمالاً رحمتی هم با تکیه به همین روند مدعی شده همه‌چی به نفع او در جریان است؛ چه با مدیران جدید، چه با مدیران قبلی! در حالت اول او به حق و حقوقات مالی‌اش می‌رسد و در حالت دوم او بازهم سرمربیگری در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد.


از طرفی معمایی مدیرعامل «شهر خودرو» که از معدود مدیران فوتبالی این تیم هست با زیرکی اعلام کرد علی‌رغم همه حرف‌های تند و‌ تیزی که رحمتی علیه آن‌ها به زبان آورده، بازهم اگر بخواهد حاضرند با او‌ همکاری کنند.


در حقیقت هرکسی اولین‌بار اعلام قطع همکاری با طرف مقابل کند، متحمل خسارت سنگینی خواهد شد. بنابر این زمان فقط مشخص خواهد کرد برنده این دوئل چه کسی خواهد بود.
مدیران نماینده مشهد در لیگ برتر وعده داده‌اند همین امشب سرمربی تیم‌‌شان را معرفی خواهند کرد.

 

1637211

دیدگاه‌ها