کد خبر : 1776000 | 04 شهریور 1400 ساعت 11:06 | 243.3K بازدید | 16 دیدگاه

پرواز پیش پپ؛

رونالدو اینگونه از یوونتوس جدا خواهد شد! (عکس)

48 ساعت پیش رو در مورد احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس سرنوشت ساز خواهد بود.

رونالدو اینگونه از یوونتوس جدا خواهد شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در اولین دیدار این فصل یوونتوس برابر اودینزه در ترکیب اصلی قرار نداشت تا شایعات در مورد تمایل این بازیکن پرافتخار به جدایی بیشتر شود. در حال حاضر و با کنار کشیدن تیم هایی چون منچستریونایتد، رئال مادرید و پاری سن ژرمن از کورس جذب رونالدو، به نظر می رسد تنها پپ گواردیولا و منچسترسیتی آنهم در شرایطی خاص حاضر به اقدام برای جذب این بازیکن در روزهای واپسین پنجره تابستانی سال 2021 هستند.

 

نشریه توتواسپورت مدعی شد ژرژ مندس، مدیر برنامه مشهور و پرتغالی کریستیانو رونالدو به تورین سفر کرده تا برای مذاکرات با مدیران باشگاه یوونتوس آماده شود. دیروز حوالی ساعت پنج بود که پرواز مندس برای روشن شدن تکلیف رونالدو از پرتغال در تورین به زمین نشست. قرار است مندس شرایط پیشنهادی باشگاه منچسترسیتی و پپ گواردیولا را برای بیانکونری بازگو کرده و رضایت آنها برای فروش رونالدو را به دست آورد.

 

1636401

 

سیتیزن ها تمایلی به پرداخت پول برای خرید این ستاره پرتغالی ندارند و این شاید مهم ترین عامل اختلاف طرفین باشد. این در حالی‌که یوونتوس در فاصله یک سال مانده تا اتمام قرارداد رونالدو رقمی بین 25 تا 30 میلیون یورو برای خرید این بازیکن درخواست کرده است.

 

البته سیتی مشکلی با واگذاری گابریل ژسوس به یوونتوس بابت جذب رونالدو ندارد، اما بیانکونری در صورت از دست دادن این بازیکن گزینه های دیگری را برای تقویت خط حمله خود در نظر گرفته و به نظر تمایلی به جذب مهاجم برزیلی منچسترسیتی ندارد.

 

اما سیتیزن ها قصد دارند پیشنهاد دو ساله به رونالدو ارائه داده و دستمزدی در حدود سالانه 15 میلیون یورو نیز به این بازیکن پرداخت کنند. رونالدو تصور می کند انتقال به سیتی شانس او برای فتح دوباره لیگ قهرمانان و توفیق در بردن جوایز فردی را افزایش می دهد و به همین دلیل خواهان جدایی از یوونتوس و انتقال به این تیم شده است.

 

1637305

دیدگاه‌ها