کد خبر : 1776007 | 04 شهریور 1400 ساعت 11:38 | 58.8K بازدید | 3 دیدگاه

از محبوبیت به مغضوبیت!

همه انتقال‌های جنجالی بین سپاهان و پرسپولیس

سپاهان و پرسپولیس دو تیم جذاب در بازار نقل و انتقالات ایران‌اند که کری و رقابتی دائمی با یکدیگر دارند.

همه انتقال‌های جنجالی بین سپاهان و پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، با پیوستن شهریار مغانلو از پرسپولیس به سپاهان بار دیگر جنجال بین این دو باشگاه و هوادارانش به راه افتاد و هواداران پرسپولیس در اعتراض به این انتقال شروع به آنفالو کردن صفحه مغانلو کردند که تا کنون 124 هزار فالور از او کم شد است.


اما انتقال شهریار به سپاهان اولین انتقال جنجالی بین دو باشگاه نبوده و نخواهد بود. چند تن از این انتقال های مستقیم را با هم مرور میکنیم.

 

 

محسن بنگر (سپاهان به پرسپولیس)


محسن بنگر در لیگ سیزدهم با انتقال جنجالی و دو ساله از سپاهان به پرسپولیس پیوست.


بنگر که ۸ فصل را در سپاهان سپری کرده بود در مصاحبه ای جنجالی اعلام کرد عمرش را بیهوده در سپاهان سپری کرده و همه جام هایی که گرفته را به جوی آب میریزد. همین مصاحبه کافی بود خشم هواداران سپاهان برانگیخته شود و تا مدتها شاهد جدال سکو ها با محسن بنگر باشیم.

 

1637317

 

شجاع خلیل زاده (سپاهان به پرسپولیس)


در اردیبهشت ۹۶ شجاع خلیل زاده از سپاهان به پرسپولیس پیوست. شجاع که در همان فصل زمزه های جدایی اش از سپاهان به گوش میرسید در سپاهان ماند و آخر فصل به پرسپولیس پیوست. اشتباه او در آخرین فصل حضورش در سپاهان مقابل پرسپولیس خشم هواداران را برانگیخت به طوری که او همه پست های اینستاگرامی خود را پاک کرد و پس از جدایی از سپاهان نیز گفت در این سالها چیزی جز فحاشی از سپاهانی ها ندیده است.

 

1637316

 

محمدرضا خلعتبری (پرسپولیس به سپاهان)


خلعتبری بعد از یک فصل حضور در پرسپولیس به سپاهان پیوست. و در بازی رفت همان فصل خوشحالی جنجالی انجام داد که باعث خشم هواداران پرسپولیس شد. لیدر پرسپولیس بعد از بازی در مصاحبه ای مدعی شد خلعتبری باید عذرخواهی کند . حتی بعضی از هواداران برای بازی برگشت او را تهدید جانی کردند ولی خلعتبری پاسخی نداد و گفت اصلا برایش مهم نیست.

 

1637314

 

1637312

 

مهدی شریفی (سپاهان به پرسپولیس)


۱۹ خرداد ۹۷ مهدی شریفی به پرسپولیس پیوست.شریفی که در لیست مازاد قلعه نویی قرار داشت به دومین خرید برانکو تبدیل شد. شریفی بعد از پیوستن به پرسپولیس همه پستهایش را پاک کرد. اما جنجال ماجرا بازی جام حذفی بود که پرسپولیس با گل نورالهی به فینال رفت. بعد از بازی عکسهایی از خوشحالی عجیب شریفی منتشر شد که خشم هواداران سپاهان را برافروخت و با انتشار پستی اعلام کرد که از مکتب پرسپولیس است. شریفی اما در فصل گذشته با حضور محرم نویدکیا پالسهایی فرستاد تا به این تیم بپیوندد اما هواداران به شدت مخالفت کردند.

 

1637311

 

1637315

 


جلال اکبری (سپاهان به پرسپولیس)


بعد از قهرمانی دراماتیک پرسپولیس در لیگ برتر آن هم با پیروزی مقابل سپاهان ، پرسپولیس خلا دفاع چپ را در تیم خود احساس میکرد و به همین دلیل به سراغ کاپیتان وقت سپاهان جلال اکبری رفت و توانست با قراردادی دو ساله او را جذب کند. هواداران سپاهان که از این انتقام عصبی بودند به او هشدار دادند فوتبالت نابود خواهد شد و پشیمان خواهی شد. مجموع بازیهای جلال اکبری در پرسپولیس بیشتر از ۲۰ نشد و او بعد از دو فصل در ۳۰ سالگی به پایان فوتبال خود رسید! اکبری بعدها از پیوستن به پرسپولیس ابراز پشیمانی کرد.

 

1637319

 

1637320

دیدگاه‌ها