کد خبر : 1776029 | 04 شهریور 1400 ساعت 13:23 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

گاف ستاره اینتر در اولین بازی در سن‌سیرو

ادین ژکو، ستاره جدید اینتر اعتراف کرد در بازی جنوا در حال رفتن به رختکن تیم های مهمان بوده است.

گاف ستاره اینتر در اولین بازی در سن‌سیرو

به گزارش "ورزش سه"، ادین ژکو، مهاجم بوسانیایی از رم در اواخر پنجره تابستانی به انتقالی رایگان به اینتر نقل مکان کرد و البته در صورت صعود نراتزوری به لیگ قهرمانان، مبلغی در حدود دو میلیون یورو برای این انتقال پرداخت خواهد شد. ادین ژکو که در اولین بازی خود در فصل جدید برابر جنوا موفق به گلزنی شده، مدعی شد احساس می کند سالهاست که برای اینتر بازی می کند.

 

1637353

 

ادین ژکو گفت: "این یک روز احساسی بود، به ویژه این که اولین باری بود که هواداران در ورزشگاه حاضر شدند. مادرم نیز به سن سیرو آمده بود و این یک روز مهم برای من بود با پیروزی به پایان رسید و من بابت گلی که به ثمر رساندم تلاش زیادی کردم. من مدت زیادی در سری آ موفق به گلزنی نشده بودم، بنابراین شکستن این طلسم و افزایش اعتماد به نفس برای آینده ام مهم بود.

 

احساس می کنم سالهاست اینجا برای اینتر بازی می کنم. با هم تیمی هایم برخورد خوبی داشتم و ما بدون مشکل کنار هم کار می کنیم. قهرمانان زیادی اینجا حضور دارند که می دانند چگونه فوتبال بازی کنند و من به همین دلیل به اینتر آمدم. من قبل از بازی جنوا کمی استرس داشتم و در حقیقت شرایط برایم غیرعادی بود. من بارها در سن سیرو به عنوان بازیکن تیم حریف اینتر حضور داشتم، بنابراین داشتم وارد رختکن اشتباهی و تیم مهمان می شدم که ایوان پریشیچ مرا به سمت رختکن اینتر هدایت کرد."

دیدگاه‌ها