کد خبر : 1776121 | 04 شهریور 1400 ساعت 22:31 | 38K بازدید | 6 دیدگاه

دورهمی اینتر، رئال و شاختار بدون گلادباخ! (عکس)

در اتفاقی جالب تیم های اینتر، رئال مادرید و شاختار دونتسک مانند سال گذشته امسال نیز در مرحله گروهی رقابت های چمپیونزلیگ با یکدیگر هم گروه شدند.

دورهمی اینتر، رئال و شاختار بدون گلادباخ! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی رقابت های این فصل چمپیونزلیگ دقایقی پیش به پایان رسید و در گروه D این رقابت ها اینتر، رئال مادرید، شاختار دونتسک و شریف تیراسپل با یکدیگر هم گروه شدند.

نکته اینکه اینتر، رئال و شاختار سال گذشته نیز در این رقابت ها با هم در یک گروه قرار داشتند. در رقابت های فصل پیش این رئال مادرید بود که به همراه تیم چهارم گروه، بروسیا مونشن گلادباخ، به مرحله بعد صعود کرد. شاختار سوم شد و به لیگ اروپا انتقال یافت و اینتر با 6 امتیاز در گروه B آخر شد.

 

1637517

 

سال گذشته اینتر در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر رئال شکست خورد و در هر دو بازی برابر شاختار به تساوی بدون گل رسید.

رئال اما هر دو بازی خود را برابر شاختار باخته بود.

مونشن گلادباخ که در این دوره در چمپیونزلیگ حضور ندارد در توییتی جالب نوشته است که امسال به گردهمایی گروه سال گذشته دعوت نشده است.

 

1637514

 

جز دو دیدار سال گذشته، رئال و اینتر 15 بار دیگر با یکدیگر در رقابت های اروپایی رو به رو شده اند که سهم اینتر هفت برد، سهم رئال شش برد بوده و دو بازی نیز مساوی شده است.

نخستین بازی این دو تیم با هم در فینال رقابت های جام باشگاه های اروپا در سال 1964 بود که اینتر 3-1 رئال مادرید را شکست داد.

بر خلاف این فصل و فصل پیش که اینتر و رئال با یکدیگر در مرحله گروهی رقابت های قهرمانی اروپا هم گروه شدند، در سال های اخیر این دو تیم هرگز در صحنه اروپایی با یکدیگر برخورد نکرده بودند. آخرین باری که رئال و اینتر پیش از فصل 21-2020 با هم همگروه شدند، سال 1998 بود که هر دو تیم در خانه توانستند حریف خود را شکست دهند.

 

 

دیدگاه‌ها