کد خبر : 1776162 | 05 شهریور 1400 ساعت 10:59 | 42.5K بازدید | 7 دیدگاه

رونی: سیتی نه، به نظرم رونالدو به PSG می رود

وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که کریستیانو رونالدو راهی منچستر سیتی نخواهد شد.

رونی: سیتی نه، به نظرم رونالدو به PSG می رود

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که باید جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس را قطعی تلقی کرد چراکه در ساعات گذشته جانلوکا دی مارتزیو و فابریتزیو رومانو، دو خبرنگار مطرح و معتبر ایتالیایی، تایید کردند که فوق ستاره پرتغالی به پایان کار خود در بیانکونری رسیده و تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی این تیم را ترک خواهد کرد.

 

 

1636704

 

 

اما هم تیمی سابق و کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد یعنی وین رونی معتقد است که این بازیکنان راهی منچسترسیتی نخواهد شد. رونی گفت: "من فکر می‌کنم کریستیانو رونالدو میراث خوبی در منچستریونایتد به جای گذاشته است و می دانم که او به عنوان یک بازیکن و یک شخص چقدر به این موضوع افتخار می کند."

 

رونی در ادامه گفت: "من نمی توانم تصور کنم که رونالدو به منچستر سیتی برود اما این فوتبال است و شما هرگز نمی دانید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. تعداد کمی از بازیکنان منچستر یونایتد به سیتی ملحق شده اند اما هیچ کس در حد کریستیانو نیست. بدیهی است که بازیکنانی نظیر پیتر اشمایکل و اندی کول این کار را انجام داده اند اما در مورد رونالدو نمی توانم چنین چیزی را تصور کنم.
البته رونالدو به لحاظ مالی نیازی به این کار یعنی پیوستن به منچسترسیتی ندارد. من فکر می‌کنم که او به احتمال زیاد راهی پاری‌سن‌ژرمن خواهد شد.

 

 

 

1329586

 

 

به طور کلی من فکر می‌کنم که باید آن کاری را که برای شما و خانواده تان مناسب است انجام دهید اما مثلاً در مورد من همه می‌دانند که نمی‌توانم به لیورپول و یا منچسترسیتی بروم. این مشخص است اما هر کسی تفاوت دارد."

دیدگاه‌ها