کد خبر : 1776169 | 05 شهریور 1400 ساعت 12:05 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تاتنهام و حمایت ویژه از هری کین

نونو اسپریتو، سرمربی پرتغالی تاتنهام، حمایت ویژه ای از هری کین انجام داد.

سرمربی تاتنهام و حمایت ویژه از هری کین

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند هفته پرحاشیه که هری کین پشت سر گذاشت و نهایتاً در تاتنهام ماندگار شد، ستاره انگلیسی شب گذشته اولین بار در فصل جدید در ترکیب اصلی تیم نونو اسپیریتو قرار گرفت و اتفاقاً موفق شد با به ثمر رساندن دو گل زمینه‌ساز صعود اسپرز به لیگ کنفرانس اروپا شود.

 

 

1637581

 

 

نونو اسپریتو، سرمربی پرتغالی تاتنهام، در پایان بازی پیرامون هری کین گفت: " من از زمانی که هری کین به تمرینات ملحق شده عملکرد او را می بینم. لازم نیست چیزی را به کسی ثابت کند. کین کاملاً به تیم متعهد است و شما می توانید این موضوع را ببینید. همه موقعیت هایی که اتفاق می‌افتد مربوط به گذشته است و باید رو به جلو نگاه کنیم."

 

استقبال هواداران از هری کین: "خوب بود، هواداران ما شگفت انگیز هستند. حمایت آنها دقیقا همان چیزی است که ما می خواهیم. ایجاد این انرژی برای ما بسیار خوب است."

 

 

1637598

 

 

نونو اسپریتو در پایان گفت: "هری کین خوب بازی کرد، گل زد و حرکات قابل قبولی در طول مسابقه انجام داد و نهایتاً به تیم کمک کرد. او هنوز رو به جلو حرکت می‌کند و به نظر من بازی کردن بهترین راه برای پیشرفت همه بازیکنان است. ما باید از این مسابقات برای رشد گروهی خود استفاده کنیم. من واقعا از همه بچه ها راضی هستم."

دیدگاه‌ها