کد خبر : 1776255 | 05 شهریور 1400 ساعت 19:44 | 66.1K بازدید | 8 دیدگاه

با اشاره به شایعات؛

کلوپ: خرید رونالدو کار آینده‌نگرانه‌ای نیست

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، با اشاره به شایعات بازگشت کریستیانو رونالدو به لیگ برتر، گفت که جذب او آینده نگرانه نخواهد بود.

کلوپ: خرید رونالدو کار آینده‌نگرانه‌ای نیست

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی شنبه لیورپول برابر چلسی، درباره احتمال بازگشت دراماتیک کریستیانو رونالدو به لیگ برتر صحبت کرد و گفت که این امر بر شانس قهرمانی تیم او در این فصل تاثیر نخواهد گذاشت.
 

رونالدوی 36 ساله در آستانه بازگشتی هیجان انگیز به لیگ برتر است و یوونتوس، باشگاه فعلی خود، را از تمایلش برای جدایی در این هفته مطلع کرده است.

 

1637685

 

به نظر می رسید سیتی یکی از گزینه های مورد علاقه برای جذب اسطوره پرتغالی است، مخصوصا که تلاش های تابستانی این باشگاه برای جذب هری کین از تاتنهام شکست خورد. هر چند در ساعات اخیر از دیگر تیم شهر منچستر به عنوان مقصد CR7 نام برده شده و رونالدو لحظه به لحظه به بازگشتی تاریخی به اولدترافورد نزدیک تر می شود.

 

در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار شنبه قرمزها در لیگ برتر با چلسی، از کلوپ در مورد عواقب احتمالی پیوستن رونالدو به سیتی سوال شد.

 

1637739

 

کلوپ به خبرنگاران گفت: "من در واقع مانند یک هوادار فوتبال این ماجرا را تماشا می کنم. شما احتمالاً در مورد اینکه آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا نه، بسیار بیشتر از من اطلاعات دارید.

قضاوت در این مورد با من نیست، اما اگر باشگاه های دیگر بتوانند چنین کارهایی را انجام دهند، بدیهی است که این کاری برای آینده نیست، کاری نیست که در سه یا چهار سال آینده از آن سود ببرند. این کار برای اکنون و سود بردن بلافاصله است!

بدیهی است که برخی از باشگاه ها اینطور کار می کنند و این اشکالی ندارد، اما باید راه های متفاوتی وجود داشته باشد. باید تیمی برای یک سال بعد وجود داشته باشد و برای  دو سال بعد و سه سال بعد.

واقعا خوب است که بتوانید جام ببرید، اما حتی با بهترین تیم جهان هم این کار هر سال امکان پذیر نیست. اگر این کار امکان‌پذیر نباشد به هر حال هنوز باید مطمئن شوید که به عنوان یک تیم، به عنوان یک باشگاه پیشرفت می کنید و از این گونه موارد استفاده می کنید. این همان چیزی است که ما در گذشته انجام داده ایم و این همان کاری است که ما انجام می دهیم.

بقیه چیزها دست ما نیست. ما مانند همه شما آن را تماشا می کنیم و خواهیم دید چه اتفاقی می افتد."

 

1637415

 

 در ادامه از کلوپ پرسیده شد که آیا فکر می کند فوتبال اکنون در دورانی است که ارزش تجاری و بازاریابی از نظر نقل و انتقالات بیشتر از ارزش فوتبال شده است.

 

سرمربی لیورپول گفت: "اول از همه، مخصوصاً درباره لیونل مسی و رونالدو ، ممکن است جنبه تجاری داشته باشد، اما فکر نمی کنم پاری سن ژرمن مسی را به دلایل تجاری خریده باشد. آنها او را به آنجا بردند زیرا مسی هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دادن به یک تیم فوتبال دارد.

 

اگر کریستیانو به لیگ برتر بیاید، هیمن موضوع  اولین هدف خواهد بود. من هرگز مجبور به امضای "تجاری" نشده ام، به هر معنی که باشد. هیچ کس هرگز چنین چیزی از من نخواسته. اگر آنها چنین می کردند، من شروع به فکر کردن در مورد آن می کردم. "

 

انتقال احتمالی رونالدو به انگلیس تازه ترین مورد از سری قراردادهای با قیمت نجومی بین باشگاه های نخبه اروپایی در تابستان امسال است.

 

با انتقال بازیکنانی مانند مسی، جیدون سانچو، سرخیو راموس، رافائل واران، روملو لوکاکو و جک گریلیش  و با ماجراها و مذاکرات طولانی مدت که شامل هری کین، کیلیان امباپه، ارلینگ هالند و حالا رونالدو می شد، پنجره تابستانی امسال پنجره ای به شدت قابل توجه و پر ماجرا بود.

 

تنها بازیکنی که لیورپول تا کنون جذب کرده ابراهیما کوناته است که در ماه می از لایپزیش به این تیم پیوست و کلوپ می گوید بعید است قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات در روز سه شنبه بازیکنان بیشتری به جمع شاگردانش در آنفیلد اضافه شوند.

 

1637740

 

کلوپ گفت: "آیا انتظار دارم چهار روز شلوغ برای ما باشد؟ نه واقعا. اگر بخواهم صد در صد صادق باشم، اما شما هرگز نمی دانید. گزینه ها برای برخی از تیم ها بدتر نشد، اما همانطور که قبلاً گفتم راه های مختلفی برای پیروزی در بازی های فوتبال وجود دارد. همه چیز در مورد آوردن بازیکنان جدید نیست.

باز هم کمی ناامیدکننده است که باید اشاره کنم که ما ایبو کوناته را آوردیم و او برای ما هزینه داشت. اما بله، با تمام این بازیکنان مهاجم و بازیکنان تهاجمی که باشگاه های دیگر جذب می کنند، بدیهی است که آنها فکر می کردند که به این بازیکنان نیاز دارند و منابع لازم برای انجام این کار را هم داشتند.

ما آن را به هیچ عنوان بهانه –برای عدم موفقیت در لیگ- نمی دانیم. ما فقط با تمام وجود به دنبال قهرمانی خواهیم رفت.

چون کسی در بازار حضور دارد، نیازی به خرید هافبک نیست. طرفدارانی که می خواهند ما بازیکنی را به خدمت بگیریم تا فقط کسی را جذب کرده باشیم، اگر واقعاً با ما هستید، اگر واقعاً به آن فکر کنید، متوجه می شوید که واقعا نیازی واقعی به این کار وجود ندارد.

 

اگر یک بازیکن وجود داشته باشد، کسی که واقعاً همه مواردی را که در مورد آن صحبت کردیم بهبود بخشد، ما برای جذب او اقدام خواهیم کرد، من این قول را می دهم. اگر می توانستیم چنین بازیکنی را ببینیم. "

 

 

 

 

دیدگاه‌ها