کد خبر : 1776302 | 06 شهریور 1400 ساعت 01:03 | 20.3K بازدید | 3 دیدگاه

پیروزی دورتموند با سه امتیازی هالند در 2+90 (عکس)

دورتموند در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 3-2 هوفنهایم را شکست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مارکو روزه که هفته قبل مقابل فرایبورگ شکست خورده بودند، در دیدار امشب هم فاصله زیادی با تساوی نداشتند اما در آخرین ثانیه های بازی بود که ارلینگ هالند از فرصتی که مقابل دروازه حریف ایجاد شد، استفاده کرد و با یک ضربه محکم، سه امتیاز بازی را نصیب زردها کرد.

بعد از اینکه دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل رسیدند، این دورتموند بود که در ابتدای نیمه دوم به گل رسید. روی یک حرکت تیمی خوب، این جیووانی رینا بود که با پاس جود بلینگام صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

 

1637867

 

این نتیجه تا دقیقه 61 پایدار بود که تا اینکه روی پاس در عمق دنیس گایگر، این کریستوف بومگارتنر بود که از زاویه ای نه چندان مساعد، دروازه دورتموند را باز کرد.

تنها 8 دقیقه بعد، دورتموند بار دیگر پیش افتاد. روی یک ارسال به محوطه جریمه هوفنهایم بود که توپ با دفع ناقص مدافع این تیم به یلینگام رسید و او هم با یک شوت دقیق، حساب کار را 2-1 کرد.

 

1637868

 

تنها بازیکنان هوفنهایم برای رسیدن به گل تساوی سرانجام در دقیقه 90 نتیجه داد و روی یک ضربه کرنر، مانوس دابور در دهانه دروازه ضربه سر کوین آکپوگوما را قطع کرد و کار را به تساوی کشید.

اما این هم پایان کار نبود و در دقایق تلف شده بازی، بازیکنان دورتموند که با یک حمله همه جانبه، برای زدن گل برتری پیش کشیدند و در حالی که دروازه بان و مدافعان هوفنهایم یکی دو ضربه ابتدایی را برگشت دادند، این هالند بود که با یک شوت غیرقابل مهار، توپ را به طاق دروازه کوبید و سه امتیاز بازی را نصیب دورتموند کرد.

 

1637870

 

1637869

 

دیدگاه‌ها