کد خبر : 1776305 | 06 شهریور 1400 ساعت 01:15 | 34K بازدید | 1 دیدگاه

ورونا 1-3 اینتر: سه امتیاز با درخشش خرید جدید

اینتر در دومین دیدارش در رقابت های این فصل سری آ توانست با نتیجه 3-1 در خانه ورونا به پیروزی برسد.

ورونا 1-3 اینتر: سه امتیاز با درخشش خرید جدید

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیمونه اینزاگی که در هفته اول با چهار گل جنوا را از پیش رو برداشته بودند، در دیدار امشب به لطف درخشش خواکین کوره‌آ و دو گلی که او به ثمر رساند، تواننستند به سه امتیاز این دیدار برسند.

اینتری ها بازی را بهتر آغاز کردند اما دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

در دقیقه 12 بود که لائوتارو ماتینز صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او را مونتیپو با یک واکنش خوب دفع کرد و توپ بعد از برخورد به تیر به بیرون رفت.

سه دقیقه بعد، ورونا روی اولین موقعیتش در این دیدار به گل رسید. روی ناهماهنگی سمیر هاندانوویچ و مدافعان اینتر بود که توپ به ایوان ایلیچ رسید و او هم با یک ضربه چیپ، دروازه اینتر را باز کرد.

 

1637875

 

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 23، روی ضد حمله سریع چالهان‌اوغلو و ارسال او، نیکولو بارلا صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

بازی متعادل دنبال شد و موقعیت های چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه در دقیقه 39، اینتر به گل رسید اما داور به دلیل خطای لائوتارو روی دروازه‌بان حریف، این گل را نپذیرفت.

در دقایق پایانی این نیمه این بازیکنان اینتر بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و تیم میزبان با برتری 1-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را هم اینتری ها بهتر آغاز کردند و این بار خیلی زود به گل رسیدند. روی پرتاب اوت بلند پریشیچ بود که توپ با ضربه سر ژکو مقابل دروازه با لائوتارو رسید و او هم با یک ضربه سر محکم کار را تمام کرد.

 

1637877

 

برتری اینتری ها بعد از این گل ادامه داشت و چیزی نمانده بود که این تیم در دقیقه 55 به گل دوم برسد اما این بار لائوتارو نتوانست از فرصت خوبی که ژکو ایجاد کرد، استفاده کند و توپ با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات بازیکنان اینتر ادامه پیدا کرد اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند و معدود موقعیت های این تیم هم با واکنش های خوب دروازه بان ورونا دفع می شد تا اینکه در دقیقه 83، خواکین کوره‌آ توانست نرآتزوری را پیش انداخت. روی نفوذ متیو دارمیان از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه بود که کوره آ با یک ضربه سر تماشایی دروازه را باز کرد.

 

1637878

 

در دقایق پایانی تیم میزبان تلاش کرد تا با حملات پرتعداد به گل تساوی برسد اما این اینتر بود که در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده به گل سوم رسید. این بار کوره آ که با پاس بارلا صاحب موقعیت شده بود با یک شوت دقیق پای چپ، توپ را به گوشه دروازه ورونا فرستاد و اینتر را در این دیدار به پیروزی 3-1 رساند.

 

1637879

 

دیدگاه‌ها