کد خبر : 1776321 | 06 شهریور 1400 ساعت 09:17 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه با من صادق بود؛

اینزاگی: جدایی لوکاکو غافلگیرم گرد

سیمونه اینزاگی، سرمربی جدید اینتر جدایی روملو لوکاکو از این تیم را غاقلگیرکننده توصیف کرد.

اینزاگی: جدایی لوکاکو غافلگیرم گرد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در دومین دیدار خود تحت هدایت سیمونه اینزاگی با درخشش خرید جدید خواکین کوره‌آ در دیداری دشوار 1-3 ورونا را مغلوب کرده و شش امتیازی شد. سیمونه اینزاگی مدعی شد از همان ابتدا از شرایط مالی دشوار باشگاه خبر داشته و مدیران اینتر با صداقت با او رفتار کرده اند.

 

سیمونه اینزاگی گفت: "پیروزی دشواری بود، زیرا ما 15 دقیقه ابتدایی را خوب شروع کردیم، سپس دروازه ما باز شد و در نیمه دوم کار سختی برای زدن گل برتری داشتیم. ما فرصت طلب نبوده، انتخاب های اشتباهی انجام دادیم و به اندازه کافی تحرک نداشتیم، اما ورونا نیز نیمه اول خوبی داشت.

 

1637897

 

پیروزی مهمی بود، زیرا همانطور که در طول هفته به بازیکنان اینتر گفته بودم کار آسانی نخواهیم داشت. اینتر فصل گذشته هم در خانه و هم در خارج از خانه مقابل ورونا با مشکل روبرو شده بود. آنها تیمی تهاجمی هستند، اما ما بسیار خوب عمل کرده و سه امتیاز را به خانه آوردیم.

 

قبل از بازی اول مقابل جنوا نیز گفتم که از آنچه در زمین می بینم راضی هستم. می دانم که اشرف حکیمی فوق العاده است و هرگز نتوانستم با او کار کنم. روملو لوکاکو را نیز یک هفته تمرین دادم و او بازیکنی بسیار باکیفیت است، اما او تصمیم به جدایی داشته و ما را غافلگیر کرد. خوشبختانه باشگاه سریع واکنش نشان داده و در طی 10 روز ادین ژکو و خواکین کوره‌آ را جذب کرد و حالا ما تیمی در اختیار داریم که می تواند برای کسب موفقیت رقابت کند.

 

باشگاه و استیون ژانگ از ابتدا واقعیت را به من گفتند و می دانیتم مشکلات مالی وجود داشت. اولین کار این بود که باشگاه در شرایطی باثباتی قرار بگیرد که این اتفاق رخ داد و حالا ما خود را برای شروع لیگ قهرمانان آماده می کنیم."

دیدگاه‌ها