کد خبر : 1776338 | 06 شهریور 1400 ساعت 10:35 | 13K بازدید | 3 دیدگاه

بازگشت ستاره فرانسوی به لیست آسیایی

بافتیمبی گومیس مقابل استقلال به میدان می رود

طبق ادعای رسانه های عربستانی، بافتیمبی گومیس که حتی تا آستانه ترک الهلال نیز پیش رفت، به دلیل مشکلات در خط حمله این تیم، به لیست آسیایی سعودی ها اضافه شده است.

بافتیمبی گومیس مقابل استقلال به میدان می رود

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال در آخرین دیدار رسمی خود پیش از مصاف با استقلال، در هفته سوم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان با نتیجه تساوی بدون گل برابر الباطن متوقف شد و نتیجه ناامید کننده ای که باعث شده هواداران و مدیران این تیم سعودی نگران دیدار برابر شاگردان مجیدی باشند.


الهلال دو بازی ابتدایی خود را با پیروزی های سخت و میلی متری پشت سر گذاشت. آنها در هفته نخست با گل دقیقه 92 صالح الشهری و در دیدار دوم نیز با گل های دقایق 81 و 93 مارگا و جانگ هیون سو برنده از زمین خارج شدند و این ضعف گلزنی و پیروزی های سخت و دشوار، باعث شده تا لئوناردو ژاردیم برای لیست آسیایی خود دست به تغییراتی بزند.

 

1637921


پس از اینکه مشخص شد گوستاوو کوئلار و آندره کاریلو دو بازیکن کلمبیایی و پرویی الهلال به دلیل همراهی تیم های ملی کشورشان در رقابت های مقدماتی جام جهانی قادر به حضور در تمرینات آماده سازی الهلال برای دیدار با استقلال نیستند، بازه انتخابی سرمربی این تیم سعودی برای لیست آسیایی محدودتر شد.

 

1637918


پیش از این نیز مشخص بود که ژاردیم برای دیدار برابر استقلال موسی مارگا، متئوس پریرا و جانگ هیون سو را در لیست بازیکنان خارجی خود قرار می دهد و برای انتخاب آخرین گزینه، او میان بافتیمبی گومیس و لوسیانو ویتو مردد بود ولی حالا نتایج نگران کننده الهلال در هفته های گذشته و ضعف گلزنی، باعث شده تا این مربی پرتغالی نام گومیس را در لیست آسیایی خود قرار دهد.

 

1637919


ابو لطیفه و همچنین خالد القحطانی خبرنگاران نزدیک به باشگاه الهلال از حضور گومیس در لیست آسیایی این تیم خبر داده اند. آنها مدعی شده اند که این بازیکن فرانسوی و با تجربه به لیست پریرا، مارگا و جانگ، به 4 بازیکن خارجی الهلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با استقلال اضافه شده است. این در حالی است که تا چند روز پیش گومیس در حال ترک الهلال بود و اخبار فراوانی از مذاکرات او با الاتحاد و تیم های ترکیه ای در رسانه ها منتشر شد.


استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 22 شهریور به مصاف هم می روند. این بازی در استادیوم زعبیل ورزشگاه خانگی الوصل در امارات برگزار می شود.

دیدگاه‌ها