کد خبر : 1776352 | 06 شهریور 1400 ساعت 11:12 | 32.9K بازدید | 2 دیدگاه

گزینه یوونتوس برای جانشینی رونالدو مشخص شد

با پیوستن کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد، حالا یوونتوس قصد دارد مویزه کین را به صورت قرضی با گزینه خرید اختیاری یا اجباری از اورتون به خدمت بگیرد.

گزینه یوونتوس برای جانشینی رونالدو مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، احتمال زیادی وجود دارد که یووه جای خالی رونالدو را با دو مهاجم پر کند، درست مانند کاری که اینتر پس از فروش روملو لوکاکو به چلسی انجام داد. یووه همین حالا نیز مهاجمانی چون پائولو دیبالا، آلوارو موراتا، کایو ژورژ، فدریکو کیه‌زا و فدریکو برناردسکی را در فهرست بازیکنانش دارد.  با این حال اسکای اسپرت ایتالیا و اسپرت ایتالیا خبر داده‌اند که یوونتوس و مکس آلگری، سرمربی این تیم، علاقه‌ای به بازیکنانی مانند پیر امریک اوبامیانگ، الکساندر لاکازت و سایر نفرات ندارند. آنها خواهان جذب مهاجمانی جوان و ترجیحا به صورت قرضی هستند تا تعهد طولانی مدت به آنها نداشته باشند و گزینه ایده‌آل برای این تیم مائورو ایکاردی از پاری سن ژرمن به حساب می‌آید. 

 

1571674


هدف اصلی یووه کین است که از سال 2011 در آکادمی جوانان این باشگاه حضور داشته و در سال 2019 با قیمت 27.5 میلیون یورو به علاوه پاداش به اورتون فروخته شد. او هرگز با فوتبال انگلیس سازگاری پیدا نکرد اما در طول حضور قرضی فصل گذشته در پاری سن ژرمن درخشان ظاهر شد و توانست 17 گل در جریان 41 بازی به ثمر برساند. 


آلفردو پدولا، کارشناس نقل و انتقالاتی اسپرت ایتالیا، مدعی شده که کین نیز مشتاق به بازگشت است و با یوونتوس به توافق شخصی رسیده، بنابراین آنها در حال مذاکره با اورتون هستند. حالا همه چیز به نحوه انتقال بستگی دارد چون اورتون می‌خواهد این انتقال به صورت قرضی با بند خرید اجباری 25 میلیون یورویی باشد، در حالی که یووه سعی دارد جای کار بیشتری در این قرارداد برای خود قائل شود. کین پیش از این با یووه، آلگری و مهاجمانی که باید با آنها کار کند آشنایی دارد و همچنین در نزدیکی تورین به دنیا آمده و بزرگ شده است.

دیدگاه‌ها