کد خبر : 1776388 | 06 شهریور 1400 ساعت 12:26 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: کوره‌آ اینتر را کامل خواهد کرد

سیمونه اینزاگی معتقد است خواکین کوره‌آ باعث تکمیل اینتر خواهد شد و این در حالی است که آنها برای اولین بار از ترکیب ادین ژکو و لائوتارو مارتینز در دیدار برابر ورونا استفاده کردند.

اینزاگی: کوره‌آ اینتر را کامل خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر دیشب با درخشش ستاره جدید حود خواکین کوره‌آ و ورود این بازیکن در نیمه دوم به میدان موفق به کسب پیروزی در دومین دیدار برابر ورونا شده و در دومین هفته فصل شش امتیازی شد. سیمونه اینزاگی پس از برگزاری دیدار برابر ورونا به اسکای اسپرت ایتالیا گفت: "ما به خوبی برای این بازی آماده شده بودیم و با این که ورونا در اولین دیدار فصل شکست خورد اما آنها شایسته نتیجه متفاوتی بودند و این برای ما دشوار خواهد بود. ما زمان زیادی برای تمرین ژکو و مارتینز در کنار هم نداشتیم اما مارتینز به خوبی ریکاوری کرد و عملکرد خوبی دارد."

 

1637898

 


کوره‌آ، خرید جدید این تیم، این هفته با مبلغ 31 میلیون یورو از لاتزیو به خدمت گرفته شد و در بازی شب گذشته روی نیمکت قرار داشت. اینزاگی درباره بازیکن جدیدش گفت: "کوره‌آ، ماریانو ساتریانو و استفانو سنسی همگی آماده هستند تا از روی نیمکت وارد زمین شوند. من واقعا کوره‌آ را دوست دارم و به خوبی او را می‌شناسم، او باعث تکمیل تیم ما خواهد شد و کیفیت بسیاری را به اینتر اضافه می‌کند."

دیدگاه‌ها