کد خبر : 1776398 | 06 شهریور 1400 ساعت 13:06 | 52K بازدید | 2 دیدگاه

پاسخ PSG به یوونتوس؛ فعلا منفی

پاری سن ژرمن فعلا تمایلی به فروش مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی خود به یوونتوس نشان نداده است.

پاسخ PSG به یوونتوس؛ فعلا منفی

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی در سومین فصل حضور در ترکیب پاری سن ژرمن شروعی موفق داشت و در دو هفته اول لیگ فرانسه موفق به گلزنی شد. اما یک مصدومیت غیرمنتظره و عجیب از ناحیه شانه باعث شد مائوریتو حدود سه الی چهار هفته بازی های تیمش را از دست بدهد و حالا باشگاه یوونتوس که به تازگی کریستیانو رونالدو را از دست داده، برای خرید این مهاجم جنجالی و آرژانتینی اقدام کرده است.

 

1606381

 

اما اسکای اسپورتس مدعی شد پاری سن ژرمن فعلا تمایلی به فروش مائورو ایکاردی به بیانکونری نشان نداده و پیشنهاد اولیه این تیم را رد کرده است. در واقع مدیران باشگاه فرانسوی در انتظار روشن شدن تکلیف کیلیان امباپه هستند. در صورت قطعی شدن انتقال این بازیکن به رئال مادرید، مدیران پاری سن ژرمن خواهان جذب مائورو ایکاردی بوده و نمی خواهند دو مهاجم خود را در اواخر تابستان و در عرض چند روز از دست بدهند.

 

اما در صورت منتفی شدن انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید، باشگاه فرانسوی برای فروش مائوریتو وارد مذاکره خواهد شد. همچنین یوونتوس خواهان انتقال قرضی مائورو ایکاردی با گزینه خرید برای تابستان سال قعد شده که چندان مورد توجه پاری سن ژرمن قرار نگرفته و آنها تمایلی به فروش این بازیکن با این فرمول ندارند. البته هرگاه تکلیف کیلیان امباپه روشن شود، پاری سن ژرمن در مورد آینده مائورو ایکاردی به صورت قطعی تصمیم خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها