کد خبر : 1776475 | 06 شهریور 1400 ساعت 18:53 | 8.2K بازدید | 3 دیدگاه

اوبامیانگ: باید غرور بیشتری داشته باشیم

پیر آمریک اوبامیانگ، کاپیتان آرسنال مدعی شد بازیکنان این تیم در شرایط فعلی باید اتحاد خود را حفظ کنند.

اوبامیانگ: باید غرور بیشتری داشته باشیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در سومین هفته از فصل جدید لیگ برتر برای سومین بار متوالی شکست خورده و قعر جدول لیگ برر قرار گرفت. بعد از باخت سنگین 0-5 برابر منچسترسیتی، پیر آمریک اوبامیانگ در مقابل خبرنگاران حاضر شده و مدعی شد بازیکنان باتجربه رختکن آرسنال باید ستاره های جوان تر این تیم را همراهی کرده و به آنها کمک کند.

 

پیر آمریک اوبامیانگ گفت: "شرایط سختی خواهد بود. همانطور که گفتم ما یک تیم هستیم، باید در این لحظات کنار هم بمانیم و ما نیز به عنوان بازیکنان بزرگسال و باتجربه باید راه را به بازیکنان جوان نیز نشان دهیم. می دانم که کار آسانی نخواهد بود، اما ما سعی می کنیم بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم.

 

1638136

 

ما بازیکنان با یکدیگر صحبت کنیم. اینجا آرسنال است و ما باید با غرور بیشتری در زمین حاضر شویم. ما باید با هم حرف زده و حقیقت را بین یکدیگر بگوییم. در این مقطع باید کاملا اتحاد داشته باشیم و بازیکنان باتجربه در کنار بازیکنان جوان قرار گرفته و مسیر را به آنها نشان دهند.

 

چنین عملکردی این کافی نیست و همه باید سطح بازی خود را بالا ببرند. باید  در آینه به خودمان نگاه کنیم، در کنار هم هم سخت تلاش کرده و به سمت جلو حرکت کنیم. بعد از دریافت کارت قرمز شرایط بازی متفاوتی پیش رفت، اما این کافی نیست و باید عملکرد بهتری در بازی های بعدی ارائه دهیم، زیرا این تنها راه حل پیش رو است."

دیدگاه‌ها