کد خبر : 1776479 | 06 شهریور 1400 ساعت 19:08 | 24.8K بازدید | 4 دیدگاه

توپچی ها با شرمساری اتحاد را ترک کردند؛

آرسنالی ها بعد از تراژدی؛ متاسفیم! (عکس)

بازیکنان تیم آرسنال با شرمسازی زمین چمن ورزشگاه اتحاد منچستر را ترک کردند.

آرسنالی ها بعد از تراژدی؛ متاسفیم! (عکس)

به گزارش ورزش سه، فصل کابوس وار 22-2021 برای آرسنال به کابوس وارترین شکل ممکن در حال ادامه یافتن است. آنها امروز سومین شکست متوالی فصل را متحمل شدند؛ شکست سنگین امروز شرایط را برای آرسنال بسیار سخت تر کرد به گونه ای که شاهد به راه انداخته شدن هشتگ های برکناری آرتتا در توئیتر هستیم.

 

1638144

 

آنها بعد از اینکه فصل را با شکست ناباورانه دو بر صفر مقابل برنت‌فورد تازه وارد شروع کردند در بازی دوم با همان نتیجه دربی لندن را به چلسی باختند؛ هیچ چاره ای جز پیروزی مقابل منچسترستی در بازی امروز وجود نداشت اما نه تنها این گونه نشد بلکه شاگردان آرتتا یکی از سنگین ترین شکست های تاریخ باشگاه را در ورزشگاه اتحاد متحمل شدند.

 

1638141

 

توپچی ها امروز با نتیجه 5 بر صفر مغلوب میزبان خود منچسترسیتی شدند. آنها با متحمل شدن سومین شکست متوالی فصل، بدون امتیاز و به همراه نوریچ در قعر جدول رده بندی لیگ جزیره حضور دارند؛ اتفاقی که تحمل آن برای هواداران بسیار دشوار است. آرسنال بعد از وولوز 04-2003 دومین تیم تاریخ لیگ برتر هستند که بعد از سه هفته ابتدایی 9 گل دریافت می کند. 3 بازی، 3 باخت، صفر برد، صفر گل زده، 9 گل خورده و صفر امتیاز حاصل کار آرسنال در این فصل است.

 

1638143

 

آنها در روزی که تنها ضربه به سمت دروازه سیتی داشتند، پنج بر صفر باختند تا بعد از لیگ برتر 1954-1954 یک بار دیگر فصل را با سه باخت متوالی شروع کرده باشند. بازیکنان آرسنال بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی امروز در حالی که به شدت ناراحت و شرمسار بودند به سمت اندک هواداران خودی حاضر در ورزشگاه اتحاد رفتند و برایشان دست زده و از آنها عذرخواهی کردند.

دیدگاه‌ها