کد خبر : 1776496 | 06 شهریور 1400 ساعت 20:17 | 72.8K بازدید | 6 دیدگاه

پرواز مستقیم عمر خریبین به سوی ایران

عمر خریبین مهاجم با تجربه تیم ملی سوریه، با پروازی مستقیم راهی تهران می شود تا تیم ملی کشورش را در بازی با ایران همراهی کند.

پرواز مستقیم عمر خریبین به سوی ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوریه پس از پایان اردوی آماده سازی خود در قطر، راهی تهران می شود تا خود را برای نخستین دیدار از مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی برابر ایران آماده کند. دیداری که قرار است در روز پنج شنبه 11 شهریور در استادیوم آزادی تهران برگزار شود.


نزار محروس سرمربی تیم ملی سوریه امیدوار بود تا عمر خریبین یکی از بازیکنان باتجربه و کلیدی خود را در اردوی قطر به همراه داشته باشد که به دلیل تداخل این اردو با دیدارهای تیم الوحده، این باشگاه اماراتی اجازه خروج خریبین را نداد.

 

1638173


اکنون وب سایت گلوبال سوریه خبر می دهد که ستاره تیم ملی سوریه به تنهایی راهی تهران می شود. طبق ادعای این وب سایت، قرار است عمر خریبین با پروازی مستقیم دو روز دیگر (8 شهریور) به ایران سفر کند تا در اردوی سوری ها در تهران حضور داشته باشد.


در غیاب عمر السومة دیگر مهاجم مطرح سوری که به دلیل آسیب دیدگی دیدار برابر ایران را از دست داد، اکنون تنها امید سوریه به درخشش عمر خریبین در دیدار برابر ایران است.

دیدگاه‌ها