کد خبر : 1776516 | 06 شهریور 1400 ساعت 22:05 | 36.5K بازدید | 10 دیدگاه

وی ای آر به داد قرمزها رسید

جنجال در بازی بزرگ هفته؛ اخراج ستاره چلسی(عکس)

ریس جیمز در دقایق پایانی نیمه اول دیدار چلسی برابر لیورپول از زمین مسابقه اخراج شد.

جنجال در بازی بزرگ هفته؛ اخراج ستاره چلسی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم لیورپول و چلسی امشب در حساس‌ترین بازی هفته سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر رفته اند. هر دو تیم دو مسابقه ابتدایی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و همین موضوع باعث شده که بر حساسیت مسابقه امشب افزوده شود.

 

اگرچه لیورپول در بازی امشب کار را بهتر آغاز کرد اما این چلسی بود که موفق شد در دقیقه 22 با ضربه سر تماشایی کای هاورتز به گل برتری دست پیدا کند. با این حال لیورپول بعد از دریافت گل عملکرد بهتری ارائه داد و توپ و میدان را در اختیار گرفت تا اینکه حملات این تیم در لحظات پایانی نیمه اول نتیجه داد.

 

در دقیقه 46 لیورپول به شکل عجیبی و در چند مرحله نتوانست دروازه چلسی را باز کند. ابتدا ضربه سر ماتیپ به تیر دروازه برخورد کرد اما در ادامه ضربه سادیو مانه روی خط دروازه توسط ریس جیمز برگردانده شد.

 

با این حال به نظر می رسید که جیمز توپ را با دست برگردانده است و قابل پیش بینی بود که آنتونی تیلور صحنه را مورد بازبینی قرار دهد. همین اتفاق نیز رخ داد و داور مسابقه به  VAR رجوع کرد و پس از آن نقطه پنالتی را نشان داد و جیمز را هم از زمین مسابقه اخراج کرد. محمد صلاح پشت توپ ایستاد و کار را به تساوی کشاند‌.

 

 

1638207

 

1638203

 

1638206

 

 

همچنین بعد از ضربه پنالتی محمد صلاح درگیری عجیبی بین بازیکنان دو تیم رخ داد که نهایتاً منجر به این شد که داور مسابقه دروازه بان چلسی یعنی ادوارد مندی را با یک کارت زرد جریمه کند. این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از ضربه پنالتی محمد صلاح نیز آنتونی رودیگر به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دریافت کرده بود.

 

 

1638208

 

1638205

 

1638204

دیدگاه‌ها