کد خبر : 1776524 | 06 شهریور 1400 ساعت 22:57 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن ۵-۰ هرتابرلین؛ لوا از گلزنی خسته نمی شود

بایرن مونیخ موفق شد با ارائه یک نمایش فوق العاده با ۵ گل هرتابرلین را شکست دهد.

بایرن ۵-۰ هرتابرلین؛ لوا از گلزنی خسته نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که از دو مسابقه قبلی خود یک تساوی و یک برد کسب کرده بود، امشب در چارچوب هفته سوم بوندسلیگا میزبان هرتابرلین بود که در پایان بازی دو تیم با نتیجه 5-0 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

 

 

1638235

 

 

بایرن‌مونیخ شروع فوق العاده ای داشت و توانست در دقیقه 6 به گل اول دست پیدا کند. پاس آلفونسو دیویس بعد از دامی فوق العاده روبرت لواندوفسکی به توماس مولر رسید و این ستاره آلمانی در مصافی تک به تک تک دروازه هرتا را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

بعد از به ثمر رساندن گل اول هم حملات بایرن مونیخ ادامه داشت و نهایتاً این تیم توانست در دقیقه 35 به گل دوم خود دست پیدا کند. روبرت لواندوفسکی موفق شد روی یک ارسال با ضربه سر دروازه حریف را باز کند تا نتیجه 2-0 شود.
در ادامه نیمه اول بایرن مونیخ را کنترل کرد تا بازی با همان دو گل به سود این تیم خاتمه پیدا کند.

 

 

1638232

 

 

بایرن مونیخ نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 49 گل سوم را هم به ثمر برساند. ستاره جوان بایرن یعنی جمال موسیالا روی پاس توماس مولر موفق به گلزنی شد تا نتیجه 3-0 شود.

 

در دقیقه 70 روبرت لواندوفسکی موفق شد گل دوم خود و چهارم بایرن مونیخ را به ثمر برساند. ستاره لهستانی روی پاس لروی سانه دروازه خالی هرتابرلین را باز کرد و نتیجه را به 4-0 تغییر داد.

 

 

1638230

 

 

در دقیقه 84 روبرت لواندوفسکی یک بار دیگر موفق شد گلزنی کند تا موفق به ثبت هت تریک شده باشد. ارسال جاشوا کیمیش، با ضربه سر تانگوی نیانزو همراه شد. توپ در دهانه دروازه به لواندوفسکی رسید و او نیز گلزنی کرد تا بازی با نتیجه 5-0 تمام شود.

دیدگاه‌ها