کد خبر : 1776532 | 06 شهریور 1400 ساعت 23:42 | 18.1K بازدید | 1 دیدگاه

لواندوفسکی بعد از هت‌تریک: به رکوردها فکر نمی کنم

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ، می گوید که تنها به کمک به تیمش فکر می کند.

لواندوفسکی بعد از هت‌تریک: به رکوردها فکر نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب موفق شد با ارائه یک نمایش فوق العاده و کم نقص با پنج گل از سد هرتابرلین عبور کند. روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی باواریایی ها امشب نمایش درخشانی داشت و موفق به ثبت هت تریک شد تا باز هم خود را در قامت مدعی اصلی کسب عنوان آقای گلی بوندسلیگا و البته کفش طلای 2022 اروپا به اثبات رسانده باشد.

 

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ، بعد از درخشش مقابل هرتابرلین گفت: "این عملکرد به چیزهای زیادی مربوط است. من همیشه با انگیزه هستم. فکر می‌کنم شرایط خیلی خوبی دارم و نسبت به چند سال قبل احساس بهتری دارم. من هنوز می خواهم بهتر شوم و پیشرفت کنم.

 

 

1638250

 

 

من به رکوردها فکر نمی کنم و فقط روی وظایفم قبل از هر بازی تمرکز کرده ام. وقتی تیم خوب بازی کند من از آن سود می برم. من همیشه از کمک کردن به تیم خوشحال می‌شوم."

 

لواندوفسکی درباره گل توماس مولر که بعد از دامی زیبای او به ثمر رسید نیز گفت: "گاهی اوقات اولین گل مهمترین گل است. من دیدم که توماس پشت سر من می دود. او درخواست توپ کرد اما من هم حضورش را احساس کردم. این یک تشکر کوچک در برابر پاس گل هایی بود که او به من داده است."

 

 

1638230

 

 

همچنین توماس مولر نیز در پایان بازی اظهار نظر جالبی انجام داد و گفت: "من دوست داشتم در صورت ترک پاری سن ژرمن توسط کیلیان امباپه، کریستیانو رونالدو به این تیم برود و با مسی هم بازی شود."

دیدگاه‌ها