کد خبر : 1776553 | 07 شهریور 1400 ساعت 03:49 | 37.9K بازدید | 9 دیدگاه

نیمکت اراکی‌ها دوباره به رسول رسید؛

فوری: بازگشت خطیبی به آلومینیومِ خاطره‌انگیز

باشگاه آلومینیوم اراک از عقد قرارداد دو ساله با رسول خطیبی برای هدایت این تیم خبر داد.

فوری: بازگشت خطیبی به آلومینیومِ خاطره‌انگیز

به گزارش "ورزش سه"، اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک پس از کش و قوس‌های فراوان و بررسی دقیق گزینه‌های سرمربیگری این تیم طی روزهای اخیر، در نهایت به اتفاق نظر برای عقد قرارداد با رسول خطیبی به توافق رسیدند و هدایت این تیم را به سرمربی سابق خود دادند.

 

رسول خطیبی که روزهای خاطره‌انگیزی در آلومینیوم با صعود به لیگ برتر و قرار گرفتن با این تیم در بین ۶ تیم بالای جدول در پایان نیم‌فصل لیگ بیستم داشت، در بازگشت به این تیم انگیزه و امید زیادی دارد تا بتواند دوباره روزهای خوشی برای اراکی‌ها رقم بزند و جایگاه مناسبی برای این تیم به دست بیاورد.

 

باشگاه آلومینیوم خبر رسمی توافق با رسول خطیبی را در حالی اعلام کرد که برخلاف ابتدای فصل گذشته که وضعیت مدیریت این باشگاه نابسامان بود، اکنون قراردادی دو ساله و محکم با این سرمربی امضاء کرده تا در برنامه‌ای نسبتا بلند مدت به اهداف خود برسند و به مرور زمان جایگاه واقعی‌شان در لیگ برتر را پیدا کنند.

 

1638310

 

خطیبی نخستین بار در دی‌ماه ۹۸ پس از اینکه روزهای خوبی در تیم لیگ برتری ماشین‌سازی تبریز داشت و از این باشگاه جدا شد، هدایت آلومینیوم را برعهده گرفت؛ آن هم در شرایطی که این تیم در رتبه نُهم جدول لیگ یک بود، اما او توانست نتیجه‌ای ماندگار در فوتبال اراک رقم بزند و آلومینیوم را برای نخستین بار در تاریخ به لیگ برتر برساند.

 

1638311

اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم متشکل از نقی نائیجی، مصطفی رضایی، حمید محرابی و خلیل دارابی پس از ساعت‌ها مذاکره، در بامداد روز یکشنبه به توافق نهایی با خطیبی دست یافتند

 

آلومینیوم در نخستین سال حضورش در لیگ برتر نیز با هدایت رسول خطیبی فراتر از انتظار ظاهر شد و در پایان نیم‌فصل لیگ بیستم، ۲۲ امتیاز به دست آورد و در جایگاه ششم جدول ایستاد که امتیاز آنها ۴ امتیاز از استقلال رده سومی کمتر بود که حالا در بازگشت خطیبی به اراک، آنها امیدوار هستند دوباره شرایط خوبی را تجربه کنند.

 

این سرمربی سال گذشته پس از اینکه به تراکتور رفت، صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با این تیم را به دست آورد ولی در ادامه پس از اتفاقاتی که در تراکتور رخ داد، تصمیم به قطع همکاری و استعفاء از تیم تبریزی گرفت و در ۶ هفته پایانی فصل هدایت تیمی را عهده‌دار نبود.

 

آلومینیوم اراک در حالی خطیبی را به‌عنوان سرمربی جدیدش معرفی کرده که تاکنون حسین پورحمیدی، شاهین توکلی و سید مهدی حسینی را از دست داده و با توجه به اینکه تقریبا بازیکنان با کیفیت فوتبال ایران جابجا شده‌اند، کار سختی برای پُر کردن جای خالی دروازه‌بان و دو بازیکن موثرش دارد، اما با این حال آنها امیدوار هستند در ادامه راه بتوانند نفرات با کیفیتی به خدمت بگیرند.

 

1638309

دیدگاه‌ها