کد خبر : 1776575 | 07 شهریور 1400 ساعت 09:15 | 20.8K بازدید | 4 دیدگاه

آلگری: دیگر نباید به رونالدو فکر کنیم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، مدعی شد که تیمش از اشتباهاتی که در دیدار خانگی برابر امپولی انجام داده درس خواهد گرفت و تاکید کرد که نمی‌توانند همچنان به کریستیانو رونالدو فکر کنند.

آلگری: دیگر نباید به رونالدو فکر کنیم

به گزارش "ورزش سه"، شکست 0–1 برابر امپولی تازه صعود کرده بدترین راه شروع دوران پسا کریستیانو رونالدو برابر بیانکونری بود و  اولین بازی آلگری در ورزشگاه خانگی این تیم پس از دو سال دوری از نیمکت یووه نیز به حساب می‌آمد. تنها خطر جدی برای دروازه حریف از سوی فدریکو کیه‌زا ایجاد شد و او در نیمه دوم هیچ مهاری هم انجام نداد تا بازی با تک گل لئوناردو مانکوسو به پایان برسد. با این نتیجه و با توجه به تساوی 2 – 2 برابر اودینزه، یووه حالا از دو بازی ابتدایی فصل تنها یک امتیاز کسب کرده است. 


آلگری پس از بازی به DAZN  گفت: «بازیکنان بازی را قوی شروع کردند و با اولین اشتباه در جریان بازی گل خوردند، سپس بسیار شتاب‌زده عمل کردند. ما باید آرام باشیم و کارها را با آرامش پیش ببریم، به عنوان یک تیم بازی کنیم و سعی نکنیم که مشکلات را به صورت فردی حل کنیم. ما باید روی استحکام تیم کار کنیم اما این دو بازی بدون شک به نفع ما خواهد بو. ما تیمی قوی و با ارزش داریم که آرام آرام خودش را نشان خواهد داد. امپولی فضاهای زیادی در کناره‌ها به ما داد اما چیزی که بسیار بد بود اشتباهات فنی ما بود چون بسیار آشفته نشان دادیم. ما نمی‌توانیم فرض بگیریم که تمام بازی‌ها را کنترل کرده و پیش خواهیم افتاد. باید آرام باشیم و بدانیم که می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم.»

 

1638278

 


گفته می‌شود یوونتوس در حال حاضر با عدم آمادگی جورجیو کیه‌لینی و جدایی کریستیانو رونالدو با نبود بازیکنان بزرگ در زمین روبرو است. آلگری در این باره اضافه کرد:« لحظات سخت به رشد شما کمک می‌کند. ما باید متحد باشیم و اینجا بازیکنان زیادی اشتباهاتی انجام دادند که معمولا انجام نمی‌دهند و این اتفاق رخ داد چون عصبی بودند. ما متوجه شدیم که چه کاری را نباید در اودین انجام می‌دادیم و امشب درس ارزشمند دیگری گرفتیم. مشخصا پنج امتیاز از دست دادیم اما باید از این درس‌ها یاد بگیریم و از آنها در پیشرو استفاده کنیم. به آرامی تعادل تیم را پیدا خواهیم کرد. این بازیکن می‌خواهند پیروز باشند اما ما باید از این اشتباهات درس بگیریم.»


آلگری در پاسخ به سوالی درباره جدایی کریستیانو رونالدو اظهار داشت:« کریستیانو سه سال را در یوونتوس سپری کرد، گل‌هایی به ثمر رساند و بازیکنی فوق العاده بود اما ما نمی‌توانیم از این به بعد به رونالدو فکر کنیم. من تیم خوبی دارم، ما صرفا باید متوجه شویم که نمی‌توانیم بر هر بازی سلطه داشته باشیم. ما نیاز داریم در کنار هم قرار بگیریم و این در آینده به ما کمک خواهد کرد. من همیشه خوش بین هستم.»

دیدگاه‌ها