کد خبر : 1776576 | 07 شهریور 1400 ساعت 09:37 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

ناگلزمان: بهترین بازی فصل را ارائه دادیم

یولین ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، پس از پیروزی 0 – 5 شب گذشته این تیم برابر هرتابرلین مدعی شد که تیمش بهترین بازی فصل تا به اینجای کار را در این دیدار به نمایش گذاشته است.

ناگلزمان: بهترین بازی فصل را ارائه دادیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال بایرن شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته سوم بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی خود میزبان هرتابرلین بود و موفق شد با پنج گل از سد این تیم عبور کند. رابرت لواندوفسکی در این دیدار موفق به هت تریک شده و دو گل دیگر را توماس مولر و جمال موسیالا وارد دروازه حریف کردند. 


ناگلزمان پس از بازی گفت:« من امروز بسیار خوشحال هستم. ما بهترین بازی فصل را ارائه دادیم و بازیکنان تعویضی انرژی زیادی را به تیم اضافه کردند. اوپامکانو در جریان بازی از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شد بنابراین ما ترجیح دادیم که هیچ ریسکی انجام ندهیم و او را از زمین بیرون ببریم. لواندوفسکی بار دیگر نشان داد که بازیکنی بسیار خوب در بین خطوط است. او مهاجم نوکی کلاسیک نیست. از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و همیشه به دنبال فرصتی برای گلزنی است. لوا همیشه گوش داده و سعی می‌کند نکاتی که مطرح شده را در زمین پیاده کند.»

 

1638354


ناگلزمان در ادامه به تمجید از جمال موسیالا، بازیکن جوان تیمش، پرداخته و اظهار داشت:« او کیفیتی باورنکردنی دارد. چیزی که این روزها در سطح جوانان چندان رایج نیست این است که بازیکنی این ذهنیت فوتبال خیابانی را داشته باشد و او از چنین چیزی برخوردار است. بزرگترین وظیفه من این است فشاری به او نیاورم.

 

او بسیار متواضع و آرام است و پسر خوبی است که می‌تواند شرایط را به خوبی مدیریت کند. می‌داند که پتانسیل زیادی دارد که بتواند از آن استفاده کند. او امروز خیلی خوب دفاع کرد و این قدم رو به جلوی خوبی است چون این موضوع را پس از دیدار برابر کلن مورد بررسی قرار داده بودیم که او بتواند در پرسینگ برای بازپس گیری توپ بلافاصله پس از لو رفتن آن شرکت کند.»

دیدگاه‌ها