کد خبر : 1776690 | 07 شهریور 1400 ساعت 17:25 | 41.1K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره ایرانی فاینورد مصدوم شد؟

جهانبخش برای پاس گل خط‌کش داشت!

ملی‌پوش ایرانی فاینورد در جریان شکست این تیم مقابل اوترخت یک پاس گل داد، اما به دلیل نامشخصی تعویض شد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد در حالی که علیرضا جهانبخش را مثل مسابقات قبل در ترکیب و سمت راست خط حمله داشت، از ساعت ۱۴:۴۵ امروز(به وقت ایران) در استادیوم گالگن‌وارد به مصاف اوترخت رده ششمی رفت.

 

علیرضا جهانبخش که انگیزه زیادی برای ثبت نخستین گل فصل داشت و نفوذهای خطرناکی از سمت راست زمین انجام داده بود، در دقیقه ۴۰ یک شوت محکم زد که ضربه او با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

 

 

1638531

 

 

در شرایطی که نیمه اول رو به پایان بود، در دقیقه ۴۵ فاینورد روی یک ضدحمله سریع از سمت راست زمین و تعویض منطقه استثنایی علیرضا جهانبخش به جناح چپ که تماشاگران را خیره به این موقعیت کرد، با حرکت پا به توپ و شوت زمینی لوئیز سینیسترا به گل اول مقابل اوترخت دست یافت.

 

اوترخت پس از دو هفته شکست‌ناپذیری به دنبال ادامه این روند مقابل یاران جهانبخش بود که قبل از سوت پایان نیمه نخست توانست گل تساوی را به ثمر رساند تا هر یک از تیم‌ها با یک گل زده به رختکن بروند.

 

 

1638532

 

 

فاینورد نیمه دوم را با یک تعویض و خروج علیرضا جهانبخش آغاز کرد که علت این جابجایی در ترکیب آنها نامشخص بود و اعلام نشد ستاره ایرانی این تیم مصدوم شده است یا خیر.

 

در نیمه دوم فاینورد که از جهانبخش بهره نمی‌برد، سعی داشت روند دو پیروزی اخیرش در این فصل را ادامه دهد ولی در باز کردن دروازه اوترخت ناموفق بود و در نهایت هم با دریافت دو گل دیگر شکست خورد.

 

 

1638533

 

 

تیم فاینورد پس از دو پیروزی مشابه ۳ بر صفر در هفته‌های قبل، امروز با نتیجه ۳ بر یک در زمین اوترخت شکست خورد تا ۶ امتیازی بماند و موقتا به رده چهارم جدول لیگ اردیویسه هلند سقوط کند.

 

علیرضا جهانبخش که پیش از این در مراحل پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا سه گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، امروز در دومین بازی فصل خود در لیگ اردیویسه هلند توانست نخستین پاس گل‌اش را مقابل اوترخت ثبت کند.

دیدگاه‌ها