کد خبر : 1776720 | 07 شهریور 1400 ساعت 19:27 | 90.1K بازدید | 3 دیدگاه

و بالاخره دو خرید بزرگ یونایتد در ترکیب‌اصلی(عکس)

رافائل واران و جیدون سانچو، دو خرید بزرگ منچستریونایتد، در نقل و انتقالات تابستانی امروز در برابر ولورهمپتون در ترکیب اصلی قرار گرفته اند.

به گزارش "ورزش سه"، قابل پیش بینی بود که منچستر یونایتد در نقل و انتقالات تابستانی فعالیت گسترده ای داشته باشد و همین اتفاق نیز رخ داد. آنها در ابتدا عملیات جذب جیدون سانچو از دورتموند را نهایی کردند و پس از آن با رئال مادرید برای به خدمت گرفتن مدافع فرانسوی این تیم یعنی رافائل واران به توافق رسیدند.

 

اما جذب سانچو و واران پایان کار شیاطین سرخ در نقل و انتقالات تابستانی نبود چرا که آنها دست به کار بزرگی زده و دو روز پیش به شکل رسمی کریستیانو رونالدو را هم به خدمت گرفتند؛ این اتفاق در حالی رخ داد که به نظر می رسید فوق ستاره پرتغالی به تیم رقیب یعنی منچسترسیتی نزدیک است اما یونایتد دست به کار بزرگی زد و برنده پنج بار توپ طلا را به اولدترافورد بازگرداند.

 

منچستریونایتد در حالی از دقایقی دیگر از سری مسابقات هفته سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف ولورهمپتون خواهد رفت که برای اولین بار دو خرید جدید این تیم یعنی رافائل واران و جیدون سانچو در ترکیب اصلی قرار گرفته اند. سانچو در دو مسابقه قبلی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود، در حالیکه واران در اولین بازی رسمی خود برای منچستر یونایتد به عنوان بازیکن ثابت به میدان می رود.

 

 

1638568

دیدگاه‌ها