کد خبر : 1776734 | 07 شهریور 1400 ساعت 20:58 | 34.4K بازدید | 3 دیدگاه

لبخند ژنرال در آستانه فصل پر امید(عکس)

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در اولین فصل حضور امیرقلعه‌نویی به رتبه پنجمی دست پیدا کرد و حالا با انگیزه زیادی به شروع فصل جدید می‌اندیشد.

به گزارش "ورزش سه"، البته که اگر پیروزی پرگل قرمزپوشان تبریزی در هفته پایانی مقابل سایپا رقم نمی‌خورد، گل‌گهر حتی می‌توانست در دومین فصل حضور در لیگ برتر تاریخ سازی کند و شانس حضور در رقابت‌های آسیایی را هم داشته باشد. به هر حال اما این اتفاق رقم نخورد و در فینال جام حذفی هم استقلال مقابل فولاد خوزستان شکست خورد تا تراکتور هم که هم امتیاز با گل گهر 45 امتیاز کسب کرده بود، نتواند به رقابت های آسیایی فصل آینده راه پیدا کند.

 

1638588

 


حضور در میان 5 تیم برتر لیگ برتر و همینطور قرار گرفتن در جمع 4 تیم پایانی رقابت های جام حذفی عملکرد گل‌گهر در اولین سال حضور امیرقلعه‌نویی بود. این مربی و شاگردانش البته در سال دوم قطعا با کسب چنین موفقیت‌هایی خوشحال نمی‌شوند و امیدوارند با توجه به تغییراتی که در تیم ایجاد شده، نتایج بهتری کسب شود. برای رسیدن به این هدف گل گهر خیلی فعالیت خود را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آغاز کرد و با پوشش نقاط ضعف خود، امیرقلعه نویی امیدوار است در لیگ 21 گل گهر را صاحب سهمیه آسیایی کند.


امیرقلعه‌نویی البته در چند بازی ابتدایی به دلیل محرومیت در کنار زمین حضور نخواهد داشت تا داستان محرومیت های زیاد او در لیگ بیستم به لیگ 21 ام هم برسد؛ با این حال این مربی امروز در دومین روز تمرین شاگردانش سرحال و شاداب نشان می‌داد و آماده شروع فصل جدید است.

دیدگاه‌ها