کد خبر : 1776743 | 07 شهریور 1400 ساعت 21:43 | 92.5K بازدید | 14 دیدگاه

روی کین:

امیدوارم رونالدو بازی یونایتد را ندیده باشد!

روی کین، کاپیتان سابق منچستریونایتد از عملکرد این تیم در نیمه اول دیدار مقابل ولورهپتون انتقاد کرد.

امیدوارم رونالدو بازی یونایتد را ندیده باشد!

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار یونایتد مقابل ولورهمپتون در شرایطی با تساوی بدون گل تمام شد که بازیکنان یونایتد در 45 دقیقه ابتدایی نتوانستند فرصت های خوبی روی حریف ایجاد کنند و وولوز موقعیت های بهتری ساخت. در بین نیمه اول بود که روی کین از عملکرد ضعیف منچستریونایتد در 45 دقیقه نخست مقابل ولوز انتقاد کرده و به طعنه مدعی شد امیدوار است کریستیانو رونالدو این نیمه را تماشا نکرده باشد.

 

1074823

 

روی کین گفت: "یونایتد فقط به استعداد خود وابسته بوده و گویا تصور می کند می تواند با تکیه بر همین موضوع در بک مسابقه پیروز شود. بازیکنان این تیم به شکلی بازی می کنند که انگار به نظر می رسد آنها یک بازی اروپایی داشته و به جایی مثلا کشور روسیه سفر کرده، دیرهنگام و به عنوان مثال صبح زود پنجشنبه به انگلیس بازگشته و حالا خیلی خسته هستند.

 

اما به طور کلی سبک بازی تیم و زبان بدن آنها ضعیف به نظر می رسد. بازیکنان وظایف خود را انجام نداده، توپ را راحتی از دست می دهند و انگار انرژی در بدن بازیکنان وجود ندارد. هیچکس هنگامی که پا به توپ نیست تلاشی نمی کند و انگار این بازی یک فوتبال پنج نفره است. تنها نگرانی من این است که امیدوارم کریستیانو رونالدو این بازی تماشا نکند، زیرا یونایتد واقعا به اندازه کافی خوب نیست و ممکن است رونالدو قراردادش را فسخ کند."

دیدگاه‌ها