کد خبر : 1776744 | 07 شهریور 1400 ساعت 21:55 | 33.5K بازدید | 8 دیدگاه

ولوز ۰-۱ یونایتد؛ بردی که حق شیاطین سرخ نبود

منچستر یونایتد در شبی که عملکرد خیلی خوبی از خود ارائه نداد با یک گل از سد ولورهمپتون عبور کرد.

ولوز ۰-۱ یونایتد؛ بردی که حق شیاطین سرخ نبود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب از سری مسابقات هفته سوم لیگ برتر انگلیس مهمان ولورهمپتون بود که نهایتاً مسابقه دو تیم با نتیجه 1-0 به سود شیاطین سرخ خاتمه یافت.

 

در همان لحظات ابتدایی مسابقه اشتباه عجیب فرد می توانست برای منچستریونایتد گران تمام شود اما نهایتاً آرون ون بیساکا در نقش ناجی دروازه شیاطین سرخ ظاهر شد و اجازه نداد گل اول ولورهمپتون به ثمر برسد.

 

 

1638603

 

 

به طور کلی در نیمه اول ولورهمپتون عملکرد خوبی از خود ارائه داد و موقعیت‌هایی روی دروازه منچستر یونایتد ایجاد کرد. اما در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد میسون گرینوود می‌توانست برای شیاطین سرخ گلزنی کند اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه ولوز عبور کرد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل تمام شود.

 

برخلاف انتظار در نیمه دوم نیز ولورهمپتون شروع بهتری داشت و می توانست در دقیقه 63 به گل برتری دست پیدا کند اما ضربه ترینکائو با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه منچستریونایتد عبور کرد.

 

 

1638607

 

 

چند دقیقه بعد باز هم این تیم میزبان بود که فرصت داشت گل برتری را به ثمر برساند اما این بار داوید دخیا در دو مرتبه و به شکلی استثنایی ضربه بازیکنان ولورهمپتون را مهار کرد.

 

اما برخلاف جریان بازی منچستر یونایتد بود که موفق شد دروازه ولورهمپتون را باز کند. در دقیقه 80 حرکت زیبای میسون گرین‌وود از جناح راست و ضربه او به گل منچستر یونایتد منجر شد. البته اشتباه دروازه بان ولوز نیز در به ثمر رسیدن گل تاثیرگذار بود.

 

 

1638604

 

1638609

 

 

در ادامه مسابقه تلاش‌های ولورهمپتون برای به ثمر رساندن گل تساوی بی نتیجه بود تا بازی نهایتاً با همان یک گل به سود منچستریونایتد خاتمه پیدا کند و این تیم هفت امتیازی شود.

دیدگاه‌ها