کد خبر : 1776863 | 08 شهریور 1400 ساعت 13:57 | 40.6K بازدید | 4 دیدگاه

قرارداد دانشگر با استقلال به امضا رسید

محمد دانشگر مدافع استقلال که قراردادش را با این تیم فسخ کرده بود، مجددا قراردادش یک ساله ای را با این تیم به ثبت رساند.

قرارداد دانشگر با استقلال به امضا رسید

به گزارش "ورزش سه"، محمد دانشگر مدافع استقلال یکی از چهره های جنجالی نقل و انتقالات تابستان امسال بود. این بازیکن چند روز پیش و پس از حضور در باشگاه استقلال، با مدیران این تیم بر سر دریافت مطالباتش به توافق نرسید و مستقیما راهی سازمان لیگ شد و قراردادش را با آبی پوشان به فسخ رساند.


این اقدام دانشگر باعث بروز حواشی و شایعات زیادی پیرامون آینده این بازیکن شد و حتی اخباری مبنی بر احتمال پیوستن این بازیکن به پرسپولیس نیز در رسانه ها منتشر گردید. با این وجود، پس از ساعاتی دانشگر به ساختمان باشگاه بازگشت و اعلام کرد با این تیم به توافق رسیده است.


اما فسخ قرارداد دانشگر در سازمان لیگ باعث واکنش فریبرز محمودزاده مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ شد. او مدعی شد در صورتی که دانشگر قصد دارد در جمع استقلالی ها بماند، باید یک بار دیگر و از نو، قراردادش را با آبی پوشان به امضا برساند و در غیر اینصورت، او حق حضور در این تیم را ندارد.

 

1638776


پس از این اظهارات، استقلال و دانشگر یک بار دیگر سر میز مذاکره نشسته و به توافقات نهایی رسیدند. این بازیکن امروز در ساختمان باشگاه حضور یافت و قرارداد یک ساله اش را مجددا با آبی پوشان به امضا رساند تا از این بابت مشکلی برای همراهی تیمش در فصل بعد نداشته باشد.


البته دانشگر در پایان و زمان خروج از ساختمان باشگاه حاضر به گفتگو با رسانه ها نشد و اعلام کرد او هر صحبتی که با خبرنگاران کرده، برعکس آن اتفاق افتاده است! بدین ترتیب یکی از دغدغه های فرهاد مجیدی برای خط دفاعی تیمش برطرف شد و دانشگر در جمع آبی ها ماندگار شد.

دیدگاه‌ها