کد خبر : 1776881 | 08 شهریور 1400 ساعت 18:18 | 19.1K بازدید | 1 دیدگاه

کیلیان خودش تصمیم می‌گیرد ولی....

همه در PSG می خواهیم که امباپه بماند

مارکینیوش از کیلیان امباپه خواست که در پی اس جی بماند و راهی رئال نشود.

همه در PSG می خواهیم که امباپه بماند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید که سخت به دنبال به خدمت گرفتن کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن تا پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی است، دو پیشنهاد به این باشگاه فرانسوی ارائه داده که هر دو رد شده است. پیشنهاد اول 160 میلیون یورو و پیشنهاد دوم 170 میلیون یورو به علاوه 10 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده بود.

امباپه شب گذشته برابر رنس به میدان رفت و دو گل نیز زد تا مشخص شود پی اس جی اصلا قصد ندارد به ستاره خود مجوز جدایی بدهد. همه چیز حکایت از این دارد که امباپه امسال به رئال نخواهد رفت.

 

 

1638779

 

 

مارکینیوش مدافع برزیلی پی اس جی در پایان بازی برابر رنس و در مورد آینده امباپه گفت:« اصلا در این مورد با او حرف نزده ام. هیچ سوالی در مورد آینده از کیلیان نمی پرسم چرا که نیازی نیست. او خودش تعیین می کند که فصل جاری را کجا بازی خواهد کرد و قطعا بهترین تصمیم را برای آینده اش می گیرد. 

طبیعی است که من هم مثل دیگر بازیکنان پی اس جی دوست دارم او با ما بماند. او برابر رنس نشان داد چه ستاره مهمی برای تیم است و همیشه نیز چنین بوده. کیلیان بازیکنی با شخصیت و کیفیتی بالاست. قطعا اگر بماند، به ما در طول فصل کمک زیادی خواهد کرد. مردم حرف می زنند و شایعات هم زیاد است ولی اجازه بدهیم خود کیلیان پاسخ شایعات را به بهترین شکلش بدهد. ما خواهان ماندنی شدن او هستیم.»

 

 

دیدگاه‌ها