کد خبر : 1776985 | 08 شهریور 1400 ساعت 22:50 | 10.2K بازدید | 6 دیدگاه

مانچینی: جورجینیو شایسته کسب توپ طلاست

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است که جورجینیو شایستگی کسب جایزه توپ طلا را دارد.

مانچینی: جورجینیو شایسته کسب توپ طلاست

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان و اعضای قهرمان یورو یک بار دیگر و این مرتبه برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی قطر دور هم جمع شده اند. با این تفاوت که روبرتو مانچینی برای دیدار برابر تیم های بلژیک، سوئیس و لیتوانی بازیکنان جدیدی نظیر مویزه کین و نیکولو زانیولو را هم به اردوی آتزوری فراخوانده است.

 

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در مصاحبه ای گفت: "من دوست دارم از آن جایی که کار را متوقف کردیم، با همان روش و اعتماد به نفس تلاش خود را از سر بگیریم. من فکر می کنم که موفقیت ما نگاه ها را از بیرون تغییر تغییر داده است چرا که مادر یورو ذهنیت جدیدی از خود به نمایش گذاشتیم. ما 60 میلیون نفر را خوشحال کردیم و به این موضوع افتخار می کنیم.

 

 

1622418

 

 

پنج بازی مقدماتی جام جهانی و 14 ماه پیش از شروع مسابقات باقی مانده و برخی تیم ها قبل از ما کار خود را آغاز کرده‌اند بنابراین باید کاملا متمرکز باشیم."

 

مانچینی همچنین درباره شانس جورجینیو برای کسب توپ طلا گفت: "من و توپ طلا را به جورجینیو می‌دهم چرا که او کاملاً لیاقت آن را دارد. او همچنین در فصلی که گذشت همه چیز را برد."

 

 

1637594

 

 

نیمکت نشینی جان‌لوئیجی دوناروما در پاری سن ژرمن: "این فقط به این دلیل است که فصل را دیرتر شروع کرد. در واقع تنها دلیل این اتفاق همین است."

دیدگاه‌ها