کد خبر : 1777063 | 09 شهریور 1400 ساعت 11:59 | 10.5K بازدید | 5 دیدگاه

امید سوریه به خریبین برای شکستن طلسم ایران

ایران در آغاز رقابت های مرحله دوم مقدماتی جام جهانی قطر باید به مصاف سوریه برود.سوریه ای که در این سالها حریف دندان گردی برای ما نبوده است.

امید سوریه به خریبین برای شکستن طلسم ایران

 به گزارش"ورزش سه "، سوت آغاز رقابت های مرحله دوم مقدماتی جام جهانی قطر 2022در قاره آسیا از روز 11شهریور زده خواهد شد و تیم ملی کشورمان در اولین دیدار خود باید از ساعت 20:30دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف سوریه برود.


نبرد ایران و سوریه در این سالها به دفعات تکرار شده است و تیم ملی کشورمان نتایج خوبی برابر این تیم عربی در رقابت های مقدماتی جام ملتهای آسیا، جام جهانی ،رقابت های غرب آسیا و دوستانه گرفته است.


نکته قابل توجه در هشت دیدار اخیر دو تیم زدن تنها دو گل توسط سوریه به ایران بوده است.آنها از دیدار مرداد سال 85که در دمشق با ایران به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند تا آخرین دیدار دو تیم در فروردین امسال که به صورت دوستانه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با سه گل کنعانی زادگان ، سردار آزمون و کریم انصاری فر مغلوب ملی پوشان کشورمان شدند،در هفت دیدار موفق به گلزنی به ایران نشدند.آنها در هشت دیدار برابر ایران 16گل دریافت کردند.پنج بار شکست خوردند و سه بار به تساوی رسیده اند. سوریه تنها در یک دیدار موفق شده است  به ایران گل بزند که در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018و در تهران و در دیداری تشریفاتی برای تیم ملی کشورمان  بود که دیدار دو تیم با تساوی 2بر2به پایان رسید.

دیدگاه‌ها