کد خبر : 1777077 | 09 شهریور 1400 ساعت 13:05 | 33.7K بازدید | 9 دیدگاه

ویلیان: از آرسنال رفتم چون هرگز قهرمان نمی‌شدند

ویلیان پس از تایید جدایی از آرسنال اعلام کرد که از این تیم جدا شده چون پذیرش این که هرگز قهرمان نشود برایش دشوار بوده است.

ویلیان: از آرسنال رفتم چون هرگز قهرمان نمی‌شدند

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن برزیلی فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد از چلسی جدا شد و قراردادی سه ساله با باشگاه آرسنال به امضا رساند. با این حال او نتوانست درخشش خود در دوران اوجش را در این تیم تکرار کند و به دلیل دستمزد 200 هزار پوندی در هفته همواره با انتقادهای بسیاری روبرو بود. او در اولین سال حضورش در ورزشگاه امارات تنها یک گل در 37 بازی به ثمر رساند.

ویلیان در نهایت تصمیم گرفت از ادامه دو سال باقی مانده قراردادش به ارزش 20 میلیون پوند صرف‌نظر کرده و به کورینتیانس در کشورش ملحق شود. این بازیکن 32 ساله پیش از انتقال از چلسی به دیگر تیم لندنی موفق شده بود دو قهرمانی لیگ، یک جام حذفی و یک لیگ اروپا به دست آورد. او در پیام خداحافظی خود از باشگاه برای حمایتش سپاسگزاری کرده اما به پشیمانی از این انتقال نیز اشاره کرده است.

 

1576663

 

ویلیان در این پیام نوشت:« دوست دارم از آرسنال برای فرصتی که در اختیار من قرار داد و استقبال گرم همه افراد حاضر در باشگاه تشکر کنم. متاسفانه شرایط در زمین آنطور که برنامه‌ریزی کرده بودیم و امید داشتیم پیش نرفت. من با انتقادات بسیاری خصوصا از سوی بعضی از رسانه‌ها روبرو شدم و آنها من را متهم کردند که به دلایل مالی به این تیم پیوستم. امیدوارم اقدامات امروزم به آنها نشان داده باشد که موضوع این نبود. امیدوارم بعضی افراد یاد بگیرند که نباید سریع قضاوت کنند. من در تمام طول دوران فوتبالم هر کاری کردم تا بهترین نسخه خودم را ارائه دهم. من همیشه می‌خواهم پیروز و قهرمان باشم و پذیرش عدم قهرمانی برایم دشوار است. متاسفانه این اتفاق در آرسنال برایم رخ نداد و از این بابت متاسفم.»

دیدگاه‌ها