کد خبر : 1777109 | 09 شهریور 1400 ساعت 15:45 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

هفدهمین دوره لیگ فوتسال زنان قرعه‌کشی شد؛

فوتسال زنان:قهرمان در گروه زندگی،خودروسازان در گروه مرگ

مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

فوتسال زنان:قهرمان در گروه زندگی،خودروسازان در گروه مرگ

به گزارش "ورزش سه"، براساس برنامه‌ریزی از پیش انجام شده برای برگزاری قرعه‌کشی رقابت‌های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال زنان، از ساعت 11 امروز در محل ساختمان فدراسیون فوتبال و با حضور حسن کامرانی‌فر دبیرکل، شهره موسوی نایب رئیس زنان و آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال و نمایندگان تیم‌های حاضر در فصل جدید مسابقات، مراسم قرعه‌کشی آغاز و 16 تیم شرکت‌کننده رقبای خود برای فصل جدید را شناختند.

 

براساس دستورالعمل برنامه‌ریزی شده از سوی سازمان لیگ فوتسال، قرار است فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان ایران با حضور 16 تیم در دو گروه 8 تیمی پیگیری شود و زمان آغاز مسابقات نیز 24 مهرماه اعلام شد؛ فصل گذشته تیم پالایش نفت آبادان در روز پایانی مرحله نهایی توانست با پیروزی دراماتیک، جشن قهرمانی خود را در آبادان به پا کند.

براساس آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان، قرار است از هر گروه 4 تیم به مرحله بعد صعود کنند و پس از انجام دور رفت و برگشت، تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شده و سرانجام طی این مراحل، دو تیم حاضر در مرحله فینال شناسایی و قهرمان معرفی شود.

 

1639147

 

1639149

 

پس از انجام قرعه‌کشی مشخص شد که مدافع عنوان قهرمانی پالایش نفت آبادان در گروه اول با تیم‌های هیات فوتبال خراسان رضوی، نامی نو اصفهان، مس کرمان، هیات فوتبال شهرستان رودان، پویندگان فجر شیراز، فرهان ملارد و بوتا پارس ایرانیان در گروه مسابقات قرار دارند؛ گروهی که به نظر می‌رسد قرعه مطلوبی برای تیم‌هایی چون نفت، هیات فوتبال، نامی نو و مس کرمان است، چرا که آن‌ها تجربه موفقی از حضور در لیگ فوتسال زنان دارند و نسبت به رقبای کم نام و نشان خود، کارنامه پربارتری دارند. هر چند که احتمال شگفتی‌سازی در این گروه بسیار بالاست.

 

در گروه دو هم تیم‌های سایپا تهران همراه با ملی حفاری اهواز، مس رفسنجان، پیکان تهران (رهیاب تهران)، پارس آرا شیراز، کیمیای اسفراین، هیات فوتبال اصفهان و نصر فردیس حضور دارند؛ گروهی که به نظر می‌رسد می‌توان آن را گروه مرگ نامید چرا که تیم‌های مدعی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و از طرفی تیم نصر فردیس هم که به تازگی لیگ برتری شده، در تدارک حضوری قدرتمند در لیگ برتر است و از این حیث رقابت‌های جذابی را در این گروه شاهد خواهیم بود.

 

قرار است به‌زودی برنامه‌ریزی هفتگی رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان نیز اعلام شود.

 

دیدگاه‌ها