کد خبر : 1777121 | 09 شهریور 1400 ساعت 17:01 | 23.9K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره آرژانتینی پس از فسخ؛ امیدوارم رم قهرمان شود

خاویر پاستوره و آاس رم به طور رسمی به همکاری خود پایان دادند.

ستاره آرژانتینی پس از فسخ؛ امیدوارم رم قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، خاویر پاستوره که سابقه 29 بازی ملی برای تیم ملی فوتبال آرژانتین را در کارنامه دارد، با توافق دوجانبه از رم جدا شد. قرارداد او در ژوئن 2023 به پایان می رسید، اما پاستوره  که تابستان 2018 از پاری سن ژرمن به این تیم آمد، دو سال زودتر باشگاه را ترک می کند.

 

 

1639163

 

 

این بازیکن 32 ساله از زمان ورودش تنها 37 بازی با جالوروسی انجام داد و  4 گل زد و 3 پاس گل داد، جایی در برنامه های ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تیم نداشت.

پاستوره قرار است به لیگ فرانسه برگردد و راهی تیمی در این لیگ شود؛ هر چند از لیگ ایتالیا نیز پیشنهاداتی دارد و هنوز تصمیم نگرفته است.

 

 

1314411

 

 

پاستوره در پیام خداحافظی خود برای رمی ها نوشت:« با آگاهی از اینکه نمی‌توانم انتظاراتی را که رمی‌ها از من داشتند را برآورده کنم،  برایم آسان نیست که این باشگاه، این شهر و این هواداران را ترک کنم. هرکسی که من را می‌شناسد، می‌داند که چقدر سختی کشیده‌ام و با چه تعهدی تلاش کرده‌ام تا سرنوشت خودم را تغییر کنم».

داستان ما داستانی خوش‌یمن نبود، اما با ترک اینجا احساس می‌کنم که احساس احترام و قدردانی را نسبت به این شهر و افرادی که سه سال پیش با عشق و اشتیاق از من استقبال کردند، حفظ می‌کنم. آرزو می‌کنم به زودی بتوانید موفقیت بزرگی را جشن بگیرید؛ شهر رم، تیم رم و هوادارانش سزاوار آن هستند».

دیدگاه‌ها