کد خبر : 1777158 | 09 شهریور 1400 ساعت 20:42 | 53.3K بازدید | 11 دیدگاه

ستاره اسپانیایی خرید مهم بارسا در لحظات پایانی؟

به نظر می‌رسد که انتقال دنی اولمو به بارسلونا مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد.

ستاره اسپانیایی خرید مهم بارسا در لحظات پایانی؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات تابستانی شروعی طوفانی داشت و سه بازیکن شامل اریک گارسیا، سرخیو آگوئرو و ممفیس دیپای را به شکل رایگان به خدمت گرفت. با این حال بعد از آن باشگاه کاتالانی هیچ فعالیتی در این زمینه انجام نداد تا به نظر برسد که کار آنها در نقل و انتقالات تابستانی به اتمام رسیده است.

 

اما در فاصله چند ساعت مانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی به نظر می رسد که اتفاقات مهمی در بارسلونا رقم خواهد خورد. در واقع گزارش ها حاکی از آن است که ستاره فرانسوی بارسا یعنی آنتوان گریزمان در آستانه جدایی از این تیم و انتقال به اتلتیکو مادرید قرار گرفته است؛ انتقالی که احتمالاً طی ساعات آینده رسمی خواهد شد.

 

 

1639222

 

 

بعد از نزدیک شدن گریزمان به درهای خروج بارسلونا این باشگاه بلافاصله برای جذب جانشین او اقدام کرد. در همین راستا رسانه‌های کاتالانی گزارش داده اند که بارسلونا پیشنهاد 75 میلیون یورویی خود را برای جذب دنی اولمو به باشگاه لایپزیش ارائه داده است. همچنین موندو دیپورتیوو نیز تایید کرده که این انتقال در آستانه نهایی شدن است و دنی اولمو به زودی با قراردادی پنج ساله به بارسا خواهد پیوست.

 

البته اسکای اسپورتس تاکید کرده که در فاصله چند ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات تابستانی هیچ شانسی برای انتقال دنی اولمو به بارسلونا وجود ندارد و تنها باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها