کد خبر : 1777167 | 09 شهریور 1400 ساعت 21:11 | 28.3K بازدید | 5 دیدگاه

طلسم باقری شکسته شد؛میرزاپور دوباره در تیم ملی

تمرین امشب تیم ملی سه چهره ویژه و جدید در کادر فنی به نسبت روزهای قبل داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در این مقطع شرایط خاصی را با توجه به غیبت دراگان اسکوچیچ سرمربی و همین طور وحید هاشمیان دستیار او تجربه می‌کند. کرونا که در دوسال اخیر گریبان فوتبال ایران را با خالی شدن سکوها و ابتلای گاه و بی گاه فوتبالیست‌ها و پیشکسوتان گرفته، این بار دو عضو اصلی کادرفنی ایران را در آستانه بازی‌های حساس انتخابی جام جهانی خانه نشین کرده است.

 

علاوه بر اسکو و هاشمیان، ملادن مربی دروازه‌بان‌های کروات ایران هم به کرونا مبتلا شده تا به جای او یک چهره جدید و ویژه به کادرفنی اضافه شود. ابراهیم میرزاپور که در مسابقات جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان به عنوان دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال ایران در سه مسابقه ایران با مکزیک، پرتغال و آنگولا به میدان رفته بود حالا به عنوان مربی به تیم ملی بازگشته است.

 

 

 

 

 

چهره دیگر کادرفنی تیم ملی که بالاخره موفق شد در تمرین تیم ملی حاضر شود کریم باقری است. او امسال قراردادش را با باشگاه پرسپولیس تمدید کرد اما با این وجود قرار بر این بود که همزمان به تیم ملی در فیفادی‌ها هم کمک کند. این اتفاق به دلیل نامه نگاری‌ها چند روزی طول کشید و سرانجام امشب باقری به همراه مهرداد خانبان آنالیزور جدید تیم ملی  موفق شد به جمع شاگردانش در تمرین اضافه شود بلکه جای خالی اعضای دیگر کادر فنی تا حدودی پر شود.

 

 

دیدگاه‌ها