کد خبر : 1777182 | 09 شهریور 1400 ساعت 22:55 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

جوان‌های تیم ملی در چالش انطباق‌پذیری(عکس)

چند بازیکن از فهرست جدید تیم ملی برای اولین مرتبه این فرصت در اختیار آنها قرار داده شده است.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه همواره در فوتبال کیفیت فنی حرف اول را می‌زند، اما حتی اگر بازیکنی این خصوصیت را داشته باشد، برای اینکه بتواند از توانایی‌هایش به بهترین شکل استفاده کند، نیازمند محیطی است که در آن احساس راحتی داشته باشد. کم نیستند بازیکنان برجسته فوتبال دنیا که با قرار گرفتن در فضایی جدید، از روزهای خوب گذشته گرفته‌اند و نشانی از روزهای خوش گذشته نداشته‌اند.

 

 

1639274

 

 


در تیم ملی ایران هم ماجرا غیر از این نیست و بازیکنان تازه وارد برای تطبیق پذیری با جو حاکم بر اردوها که عموما توسط بازیکنان قدیمی ساخته می‌شود و سرمربی بر آن نظارت دارد، کار آسانی پیش رو ندارند و اگر نتوانند واکنش مناسبی به آن داشته باشند، ادامه حضور در این فضا برای آنها سخت می‌شود و این موضوع به طور مستقیم بر عملکردی فردی تاثیرگذار خواهد شد. 

 

 

 


این روزها که تیم ملی برای مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 آماده می شود، سردار آزمون، ، مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، سعید عزت‌اللهی و کریم انصاری فرد از بازیکنان قدیمی اردو به شمار می‌روند و در سوی دیگر بازیکنانی نظیر یاسین سلمانی، محمد کریمی، سعادت حردانی، زبیر نیک نفس، میلا سرلک، جعفر سلمانی و ... شرایط کاملا متفاوتی را تجربه می‌کنند.

 

 

 

شوخی و خنده بخش جدایی ناپذیر تمرینات تیم ملی در سال های گذشته بوده که در این تصویر همانطور که می‌بینید، بازیکنان تازه وارد نیز در حال تجربه کردن این چالش هستند.

 

 

در این بین بی‌شک واکنشی که بزرگترهای تیم به ورود بازیکنان جوان دارند، تاثیر زیادی در روحیه آنها به شکل  منفی یا مثبت دارد و سرمربی هم وظیفه دارد که این فضا را در جهت حرکت تیم تنظیم کند.

 

 

1639273

دیدگاه‌ها