کد خبر : 1777268 | 10 شهریور 1400 ساعت 13:13 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط کره مشابه با ایران

بنتو: برای بازی عراق یک تمرین با همه نفرات داشتیم

سرمربی کره جنوبی در کنفرانس خبری به تمجید از سرمربی هلندی عراق پرداخت و از نقاط مثبت این تیم گفت.

بنتو: برای بازی عراق یک تمرین با همه نفرات داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، پائولو بنتو سرمربی تیم ملی کره جنوبی پیش از اولین بازی تیمش در دور سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام کرد که مطمئنا شاگردانش در این مرحله نمایش‌های خوبی ارائه خواهند داد و نتایج خوبی خواهند گرفت.

 

تیم ملی کره جنوبی در آخرین مرحله قدماتی در منطقه آسیا اولین دیدارش در این مرحله را در ورزشگاه جام جهانی سئول مقابل تیم ملی عراق انجام خواهد داد و پائولو بنتو پیش از این دیدار در یک کنفرانس مطبوعاتی آنلاین به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

او در مورد تیم ملی عراق که به تازی دیک ادووکات مربی با تجربه هلندی را به خدمت گرفته گفت: حضور این مربی برای تیم حریف یک امتیاز است اما نمی‌تواند بهانه‌ای برای ما باشد. مهم است که کار خودمان را درست انجام دهیم؛ حریف بعد از تصاحب توپ‌های دوم می‌تواند حرکات خطرناکی انجام دهد ضمن اینکه آنها در دفاع هم تیم بسیار قدرتمندی هستند.

 

تیم ملی کره جنوبی در مرحله قبلی رقابت‌ها با تیم ملی لبنان رو به رو شده بود و وقت کشی‌های این تیم باعث ناراحتی و عصبانیت تیم ملی کره جنوبی شد و بعد از قرعه کشی این مرحله از رقابت‌ها که بار دیگر کره با چند تیم از منطقه خلیج فارس و خاور میانه هم‌گروه شد نگرانی‌هایی در بین هواداران کره‌ای ابراز شد. بنتو در مورد این مسئله گفت: این چیزی نیست که ما بتوانیم آن را کنترل کنیم. ما از بازیکنان‌مان می‌خواهیم که بازی خودشان را انجام بدهند و رفتار درستی داشته باشند. من نگران بازی سایر تیم‌ها نیستم.

 

تعداد زیادی از بازیکنان کره جنوبی در باشگاه‌های اروپایی بازی می‌کنند و از جمله سون هیونگ مین ستاره تیم که تنها دو روز قبل از دیدار مقابل عراق به اردوی تیم اضافه شده و زمان زیادی برای هماهنگی با سایر اعضای تیم نخواهد داشت. بنتو در این مورد هم گفت: ما اولین روز تمرین را با همه بازیکنانی که حضور داشتند پشت سر گذاشتیم. درست است که شرایط آسانی نیست اما باید با آن تطبیق پیدا کنیم. در مورد اینکه چه بازیکنانی مقابل تیم ملی عراق از ابتدا بازی خواهند کرد فردا صبح تصمیم گیری خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها