کد خبر : 1777348 | 10 شهریور 1400 ساعت 19:11 | 47.5K بازدید | 9 دیدگاه

ارسلان پس از تمدید در تمرینات آفتابی شد (عکس)

ارسلان مطهری مهاجم استقلال پس از اینکه قراردادش را با آبی پوشان تمدید کرد، در تمرین این تیم حضور پیدا کرد.

ارسلان پس از تمدید در تمرینات آفتابی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری مهاجم استقلال که طی روزهای گذشته برای ماندگار شدن در این تیم با مدیران باشگاه در جلساتی حضور پیدا کرده بود، به دلیل عدم توافق با آبی پوشان از تمدید قراردادش خودداری کرد و در حالیکه مدیران این تیم اعلام کردند شانس او برای تمدید کم است، اما در نهایت مطهری قراردادش را به مدت 2 فصل دیگر با آبی ها تمدید کرد.


مطهری در شرایطی در جمع شاگردان فرهاد مجیدی ماندگار شد که اتفاقا در مدت زمان حضورش در این تیم مهره موثر و کارآمدی بود و طی یک فصل و نیم گذشته، 18 بار برای استقلال در مسابقات مختلف موفق به گلزنی شد و 7 بار نیز برای هم تیمی هایش گلسازی کرد و حالا قطعا سرمربی آبی ها از ماندن این بازیکن در تیمش راضی خواهد بود.


ارسلان پس از اینکه ظهر امروز قراردادش را با استقلال تمدید کرد، در تمرین نوبت عصر آبی پوشان حضور پیدا کرد. او خودش را به کادرفنی معرفی کرد و زیر نظر فرهاد مجیدی و صالح مصطفوی، مشغول انجام تمرینات شد تا خود را برای دیدار برابر الهلال آماده کند.


پس از جدایی شیخ دیاباته و مهدی قایدی، حالا قوای تهاجمی آبی ها در خط حمله تضعیف شده و مجیدی می تواند با حفظ ارسلان کمی از نگرانی هایش بکاهد اما فرهاد به خوبی می داند که برای پر کردن جای دو بازیکن از دست رفته اش، باز هم نیازمند جذب مهاجم است و باید دید مدیران استقلال چه زمانی قادر به جذب بازیکن جدید خواهند بود.

 

1639530

 

1639531

 

1639533

 

1639534

دیدگاه‌ها