کد خبر : 1777452 | 11 شهریور 1400 ساعت 13:54 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

علیرضا حقیقی و پدر در یک قاب مشترک

علیرضا حقیقی بعد از پایان قرارداد با گل گهر، نساجی را برای ادامه بازی انتخاب کرد و به نظر می رسد از این انتخاب خرسند است.

علیرضا حقیقی و پدر در یک قاب مشترک

به گزارش "ورزش سه"، به این خاطر که بعد از عقد قرارداد با نساجی در صفحه شخصی اش نوشت از بازگشت به خانه دومم خوشحالم. به امید یک فصل رویایی.

 

یکی از مشوقین و البته همراه علیرضا حقیقی، دروازه بان سابق پرسپولیس که بازی در جام جهانی 2014 را تجربه کرده در همه این سال ها پدرش بود و به نظر می رسد مشورت های او هم در انتخاب علیرضا دخیل بود. به خصوص در فصل پیش رو. پدر با حضور در تمرین نساجی و عکسی که با علیرضا گرفت نشان می دهد در شرایط فعل بهترین تصمیم را برای فصل پیش رو گرفته است. به خصوص که در بازگشت دوباره به فوتبال ایران روزهای خوبی را در نساجی پشت سر گذاشت و در فصلی که در این تیم حضور داشت در دور برگشت 9 بار کلین شیت کرد و از این حیث رکوردار بود.

 

1639711

 

علیرضا حقیقی به نظر می رسد بعد از مشورت با پدر و هم چنین صحبت هایی که با ساکت الهامی داشت بدون معطلی و درنگ نساجی را برای ادامه بازی انتخاب کرد و منتظر نماند که شانس خود را برای حضور در دیگر تیم ها انتخاب کند و جالب اینکه در روز اول تمرین نساجی هم یکی از بازیکنان حاضر در اردوی این تیم بود و بدون شک تلاش خواهد کرد زیر نظر هاروت مربی دروازه بان های نساجی بار دیگر با سیوه های خوب در لیگ برتر نشان داد هنوز یک دروازه بان ششدانگ است.

 

البته او که در بازگشت دوباره به فوتبال ایران به خصوص بعد از نمایش های خوبی که در درون دروازه نساجی داشت علاقمند بود بار دیگر به اردوی تیم پرسپولیس برگردد و حتی به همین بهانه به پیشنهاد استقلال هم پاسخ منفی داد اما نظر کادر فنی باشگاه پرسپولیس چیز دیگری بود. در این مسیر بدون شک مشورت های پدر و دلگرمی های او علیرضا حقیقی را به ادامه کار خوشبین کرده است. شاید به علیرضا گفته باشد نه تنها در فوتبال بلکه در زندگی هم همیشه شرایط آنطور که تو می خواهی پیش نمی رود پس باید بمانی و به مبارزه ادامه دهی تا شرایط به سود تو تغییر کند.

دیدگاه‌ها