کد خبر : 1777490 | 11 شهریور 1400 ساعت 17:08 | 58K بازدید | 37 دیدگاه

شگفتی بزرگ روز اول ؛ برد عمان در خاک ژاپن

بازگشت پیروزمندانه برانکو در ورزشگاه پاناسونیک

تیم ملی عمان با تک گل عصام السبحی بردی تاریخی در مقابل ژاپن در ورزشگاه پاناسونیک به دست آورد.

بازگشت پیروزمندانه برانکو در ورزشگاه پاناسونیک

به گزارش "ورزش سه"، اولین مسابقه دور دوم مقدماتی جام جهانی قطر در منطقه آسیا امروز بین دو تیم ژاپن و عمان برگزار شد که این مسابقه با نتیجه‌ای دور از انتظار و با یک شگفتی به پایان رسید؛ برد یک بر صفر عمان در خانه ژاپن که به معنای اولین شکست سامورایی‌های آبی بعد از چهار سال در خاک این کشور بود.

 

عمان در این مسابقه با انجام یک بازی هوشمندانه تقریبا نبض بازی را در اکثر دقایق در اختیار داشت و برد به حقی به دست آورد. این مسابقه بازگشت برانکو ایوانکوویچ به صحنه بازی‌های ملی پس از دوره‌ای طولانی بود و جالب اینکه آخرین مسابقه ملی او با تیم ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۰۶ در ژاپن برگزار شد و با شکست ایران به اتمام رسیده بود. اما بعد از سال‌ها برانکو با شاگردان دونده و خوش تکنیکش در آسیا خودی نشان داد و شگفتی بزرگ روز اول را خلق کرد.

 

 

1639802

 

عمان در این بازی یک بار هم می‌توانست به پنالتی برسد که بازبینی صحنه رای به ادامه مسابقه داد. آنها گل پیروزی توسط  السبحی را با یک حرکت تیمی حساب شده از سمت راست و ضربه تمام کننده الصبحی به ثمر رساندند تا توییتر یک سره در اختیار این کشور کوچک منطقه خلیج فارس قرار بگیرد.

 

 

1639801

 

آخرین شکست تیم ملی ژاپن در خانه مقابل امارات در سال ۲۰۱۶ و در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ اتفاق افتاده بود؛ زمانی که امارات دو-یک ژاپن را مقابل هوادارانش شکست داد.

 

برخی از منابع خبری اعلام کردند این شکست ممکن است به قیمت از دست دادن شغل هاجیمه موریاسو سرمربی تیم ژاپن تمام بشود. در بازی دوم این گروه ژاپن پنج روز دیگر میهمان چین خواهد بود و عمان از عربستان میزبانی خواهد کرد.

 

 

1639800

دیدگاه‌ها